۰
شنبه ۱۷ فروردين ۱۳۹۲ ساعت ۰۹:۲۰

آرین منش: اصلاحات قطب سوم انتخابات پیش روست

نماینده اصول‌گرای مردم مشهد در مجلس هشتم اعتقاد دارد حضور جریان اصلاحات در گذشته موجب افزایش رقابت‌پذیری در جریان‌ها و افزایش مشارکت مردم و در انتخابات شده است.
نماینده اصول‌گرای مردم مشهد در مجلس هشتم اعتقاد دارد حضور جریان اصلاحات در گذشته موجب افزایش رقابت‌پذیری در جریان‌ها و افزایش مشارکت مردم و در انتخابات شده است.

جواد آرین‌منش در گفت‌وگو با ایسنا خاطرنشان کرد: امسال انتخابات ریاست جمهوری را در پیش داریم و انتخاب رییس‌جمهور به حضور و مشارکت حداکثری مردم نیاز دارد.

وی با بیان اینکه "لازمه مشارکت حداکثری، حضور همه سلایق سیاسی در انتخابات است"، تصریح کرد: هرچه حضور سلایق سیاسی بیشتر شود، میزان مشارکت مردم نیز افزایش می‌یابد و در نتیجه مشروعیت نظام و مقبولیت رییس‌جمهور آینده افزوده می‌شود.

آرین‌منش با اشاره به اینکه "در این دوره از انتخابات با تعدد کاندیداها مواجه هستیم"، گفت: در این دوره حضور نخبگان و تشکل‌های سیاسی بیش از پیش احساس می‌شود، چراکه در این‌گونه‌ مقاطع نقش آن‌ها جدی‌تر و حساس‌تر می‌شود.

این فعال سیاسی در ادامه اظهار کرد: در شرایطی که با تعدد کاندیداها مواجه هستیم، مردم به یک مجمع کارشناسی نیاز دارند که این مجمع باید ویژگی‌های کاندیداها را مورد بررسی قرار دهد تا از میان این تعداد بهترین‌ها را به مردم معرفی کند و مردم نیز انتخاباتی پرشور را خلق کنند.

آرین‌منش با بیان اینکه "تا به امروز دو جریان اصولگرایان و جریان حامیان دولت در جریان انتخابات پا به عرصه رقابت گذاشته‌اند"، افزود: در این انتخابات برخلاف انتخابات گذشته، یک رقابت سه قطبی داریم که قطب سوم این انتخابات، جریان اصلاحات است.

نماینده پیشین مردم مشهد در مجلس با بیان اینکه "حضور جریان اصلاحات در گذشته موجب افزایش رقابت‌پذیری در جریان‌ها و افزایش مشارکت مردم و در نتیجه داغ شدن بازار انتخابات شده است"، گفت: در این جریان باید یک بازنگری صورت بگیرد و رابطه افراد با نظام رهبری به درستی تعریف شود، چراکه حضور افرادی از این جریان در انتخابات پیش رو امری ضروری است.

وی در پایان اظهار کرد: بعد از بازنگری،‌ افرادی که از سلایق غیراصولگرایی برخوردارند یا اینکه به این جریان انتقاد دارند، می‌توانند به جریان اصلاحات پیوسته و پا به عرصه انتخابات بگذارند.
کد مطلب: 26790
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *