۰
شنبه ۱۷ فروردين ۱۳۹۲ ساعت ۱۲:۴۴

علی کریمی می‌‌تواند 90 دقیقه بازی کند

با وجود اینکه پزشک تیم فوتبال پرسپولیس مجوز حضور ۹۰ دقیقه‌ای علی کریمی را برای این بازی صادر کرده است اما شنیده‌ها و دیده‌ها حاکی از این است که سرمربی پرسپولیس قصد استفاده از علی کریمی را در نیمه دوم این دیدار دارد.
فروش بلیت‌ دیدار دو تیم فوتبال داماش گیلان و پرسپولیس تهران در رشت آغاز شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، در دومین دیدار مرحله نیمه نهایی جام حذفی فوتبال کشور از ساعت ۱۷ عصر امروز تیم‌های فوتبال داماش گیلان و پرسپولیس تهران در ورزشگاه شهید عضدی رشت به مصاف یکدیگر می‌روند.

-هوای صبح امروز رشت صاف و آفتابی است و به نظر می‌رسد دیدار دو تیم در یک هوای صاف و شرایط جوی ایده‌آل برگزار شود.

-بلیت‌فروشی این دیدار از ساعت ۱۰ صبح امروز در باجه‌های بلیت‌فروشی ورزشگاه شهید عضدی رشت آغاز شده است.

-با توجه به نزدیکی هتل محل اقامت پرسپولیسی‌ها تا ورزشگاه عضدی رشت، حضور تعداد زیادی از ماموران انتظامی برای ایجاد نظم و امنیت در این محدوده و نیز خیابان‌های اطراف استادیوم چشمگیر است.

-فردین معصومی کشتی‌گیر سنگین وزن گیلانی تیم ملی کشورمان به هتل کادوس رشت رفت و با پرسپولیسی‌ها دیدار کرد.

-با وجود اینکه پزشک تیم فوتبال پرسپولیس مجوز حضور ۹۰ دقیقه‌ای علی کریمی را برای این بازی صادر کرده است اما شنیده‌ها و دیده‌ها حاکی از این است که سرمربی پرسپولیس قصد استفاده از علی کریمی را در نیمه دوم این دیدار دارد.

-تماشاگرانی از تهران، شهرهای اطراف رشت و نیز شهرهای اطراف گیلان خود را به رشت رساندند تا سرخ‌پوشان در ورزشگاه شهید عضدی رشت احساس تنهایی نکنند.

-تماشاگران هوادار سپیدرود یکی دیگر از تیم‌های قدیمی رشت نیز با تهیه بنر و پلاکاردهایی قصد دارند با حضور در ورزشگاه عضدی حمایت خود از تیم داماش گیلان را اعلام کنند.

-روز گذشته یکی از لیدرهای اصلی پرسپولیس در رشت با لیدر قدیمی سپیدرودی‌ها تماس گرفت و از وی خواسته بود تا هواداران این تیم قرمز‌پوش رشتی نیز در این دیدار به حمایت پرسپولیس بیایند که این موضوع با مخالفت لیدر هواداران سپیدرود و واکنش سپیدرودی‌های رشت همراه شد.

-با وجود اینکه از اردوی داماشی‌ها خبری مبنی بر مصدوم شدن محمدرضا مهدوی کاپیتان این تیم شنیده شده بود اما مشکل وی جدی نبوده و مهدوی برای حضور در دیدار امروز مشکل ندارد.

به گزارش فارس، تعدادی از تماشاگرانی که قصد حضور در ورزشگاه عضدی و تماشای این دیدار را دارند از ساعات اولیه صبح امروز در اطراف ورزشگاه جمع شدند.
کد مطلب: 26817
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *