۱
۲
چهارشنبه ۵ مهر ۱۳۹۱ ساعت ۰۷:۴۳
رویانیان، پرسپولیس و باقی قضایا

مشکل محبوبیت علی کریمی است و بس!

مشکل محبوبیت علی کریمی است و بس!

سردار رویانیان مدیر عامل باشگاه پرسپولیس در گفتگو با خبرنگاران از دخالت برخی بازیکنان در مسایل تیم خبر داده بود و گفته بود که احتمال برخورد با این بازیکنان وجود دارد. اما در همان زمان همگان متوجه شدند که منظور این مدیر عامل کسی نیست جز علی کریمی شماره هشت محبوب باشگاه پرسپولیس. تا اینکه کنار گذاشتن علی کریمی از ترکیب هیجده نفره تیم برای بازی با تیم سپاهان و اتفاقات تمرین بعد از این بازی باعث شد تا علی کریمی علیرغم میل باطنی به فکر جدایی از تیم باشد. اما به راستی مشکل پرسپولیس علی کریمی است و با رفتن وی از این تیم تمامی مشکلات حل و فصل خواهد شد ؟ اگر اینگونه است پس چرا در بازی با تیم سپاهان وضعیتی همچون گذشته برای پرسپولیس رقم خورد. بر فرض اینکه آب مسموم و بیمار شدن چند بازیکن باعث شکست پرسپولیس در اصفهان شد اما سوال اینجاست که در بازی های بعدی چه بهانه ای پیدا خواهد شد؟
سخن این است که مشکل، علی کریمی و امثال وی نیستند بلکه مشکل محبوبیت این نوع بازیکنان است که کادر فنی و مدیریت باشگاه نمی تواند با این موضوع کنار بیاید. در سالهای قبل هم شاهد چنین برخوردهایی از سوی افراد سیاسی با دیگر چهره های محبوب و دوست داشتنی همچون شادروان مرحوم ناصر حجازی،علی پروین،علی دایی،خداداد عزیزی و...بوده ایم. افرادی که با صرف خالصانه زندگی خود در سالها تلاش و کوشش برای رشته فوتبال و گذاشتن عمر و جوانی خود در کنار مردم و هواداران با آنها زندگی کرده اند و موفق به کسب محبوبیت در میان مردم شده اند. این امر با حضور برخی مدیران سیاسی که می خواهند یک شبه ره صد ساله را طی کنند و به ستاره های مردم تبدیل شوند

مشکل تیم پرسپولیس، علی کریمی نیست بلکه محبوبیت و جایگاه این بازیکن در نزد هواداران و مردم است که به مذاق آدم های سیاسی که به اشتباه وارد فوتبال شده اند خوش نمی آید
تفاوت دارد. متاسفانه این افراد معروفیت را با محبوبیت اشتباه گرفته اند. شاید هم تفاوت آن را به خوبی درک کرده اند که علیرغم معروفیت نتوانسته اند در بین مردم محبوبیتی کسب کنند و برای خراب کردن چهره های محبوب تلاش می کنند؛ غافل از اینکه مردم به خوبی بر تمام امور آگاه هستند.
خود ما بر این باوریم که امثال علی کریمی که در فوتبال به همه چیز دست یافته اند بیشتر از هر کس دیگری دلشان برای فوتبال و آینده پرسپولیس می سوزد و تمام هم و غمشان موفقیت این تیم است و به همین خاطر خود را خالصانه در اختیار تیم قرار می دهند و برای بدست آوردن دل هواداران به آب و آتش می زنند و طاقت آنها در برابر تصمیمات افراد سیاسی به پایان می رسد و انتقاداتی را مطرح می کنند. اگر علی کریمی که از نزدیک مشکلات را لمس می کند لب به اعتراض نگشاید که دیگر محبوب مردم نخواهد ماند و این امر فرق می کند با مقوله بازیکن سالاری که عده ای آن را همچون چماق بر سر این نوع بازیکنان می کوبند. به هر حال مشکل تیم پرسپولیس، علی کریمی نیست بلکه محبوبیت و جایگاه این بازیکن در نزد هواداران و مردم است که به مذاق آدم های سیاسی که به اشتباه وارد فوتبال شده اند خوش نمی آید و تصمیم بر برکناری آنها گرفته می شود. لذا این مدیران باید بدانند که کارکردن با این نوع بازیکنان هنر خاص خودش را می طلبد ضمن اینکه بسیاری از همین مدیران روزی آرزو داشتند در کنار این بزرگان فوتبال عکس یادگاری بگیرند و اینکه سالهای سال طول کشیده تا ستارگانی چون علی کریمی،علی پروین،علی دایی،کریم باقری ،خداداد عزیزی ،فرهاد مجیدی و.. به محبوبیت دست پیدا کنند. 
مرتضی دهرویه

کد مطلب: 8348
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *


من
یعنی دمت گرم.