۲
يکشنبه ۱۸ فروردين ۱۳۹۲ ساعت ۱۱:۲۹

چگونگی دستگیری گرداننده صفحه پورنو در فیس بوک

در بازبینی از سامانه نامبرده، تعداد زیادی عکس با محتوای غیر اخلاقی که از سایت های پورنوگرافی دانلود کرده بود، ثبت و ضبط شد و در پرونده ای به همراه متهم به مرجع قضایی تحویل شد.
به گزارش پایگاه خبری پلیس استان سمنان، سرگرد ˈسیدعلی میراحمدیˈ روز یکشنبه افزود: در اجرای طرح مقابله با جرایم و رفتارهای ضد اخلاقی در فضای مجازی، تیم رصد پلیس فتا، از طریق نفوذ در لایه های شبکه های اجتماعی به یک صفحه انتشار عکس های مستهجن در شبکه اجتماعی فیس بوک برخورد کرد.

وی اظهار کرد: گرداننده یا گردانندگان این صفحه، تصاویر مستهجن را در صفحه خود انتشار می دادند که پیگیری موضوع برای شناسایی و دستگیری عوامل این اقدام مجرمانه در دستور کار ماموران پلیس فتا قرار گرفت.

میراحمدی گفت: با اقدامات فنی صورت گرفته، سرانجام متهم که فردی ۲۹ ساله به هویت (م - ب) است شناسایی و پس از انجام هماهنگی های لازم با مقام قضایی در عملیاتی دستگیر شد.

این مقام انتظامی افزود: در بازبینی از سامانه نامبرده، تعداد زیادی عکس با محتوای غیر اخلاقی که از سایت های پورنوگرافی دانلود کرده بود، ثبت و ضبط شد و در پرونده ای به همراه متهم به مرجع قضایی تحویل شد.

رییس پلیس فتای استان سمنان با اشاره به اشراف کامل ماموران پلیس بر اقدامات مجرمانه این چنینی در فضای مجازی و شبکه های اجتماعی به افرادی که رفتارهای غیر اخلاقی در این فضا را در ذهن می پرورانند، هشدار داد: پلیس با هنجارشکنان، قاطعانه برخورد می کند
کد مطلب: 26912
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *