۰
چهارشنبه ۲۱ فروردين ۱۳۹۲ ساعت ۱۵:۲۸

تکذیب درگیری لفظی نکونام و برهانی

اظهاراتی مبنی بر اینكه قلعه‌نویی دستور تعویض این دو بازیکن را به دلیل درگیری لفظی صادر و ایمان موسوی و هاشم بیک‌زاده را جانشین این دو بازیکن کرده، كذب است.
مدیر رسانه‌ای استقلال خبر درگیری لفظی نکونام و برهانی در بازی با الهلال را تكذیب كرد.

افضلی در گفت‌وگو با ایلنا گفت: اظهاراتی مبنی بر اینكه قلعه‌نویی دستور تعویض این دو بازیکن را به دلیل درگیری لفظی صادر و ایمان موسوی و هاشم بیک‌زاده را جانشین این دو بازیکن کرده، كذب است.

وی تصریح کرد: خود این دو بازیکن از قلعه‌نویی خواستند در رختکن بمانند و روی نیمکت حضور پیدا نکنند ولی درگیری لفظی با یکدیگر نداشتند.

به گزارش ایلنا، در بازی شب گذشته استقلال مقابل الهلال عربستان که از سری رقابت‌های هفته چهارم لیگ قهرمانان آسیا برگزار می‌شد با آغاز نیمه دوم کسانی که در ورزشگاه بودند و یا بیننده‌هایی که از تلویزیون این بازی را تماشا می‌کردند شاهد تعویض همزمان آرش برهانی و جواد نکونام از سوی امیر قلعه‌نویی شدند که تصمیمی عجیب از سوی سرمربی استقلال بود. پس از این تعویض‌های قلعه نویی شایعات فراوانی به وجود آمد و هواداران نیز انتقادات شدیدی به این تعویض‌ها داشتند.

برخی عدم آمادگی و نمایش کم فروغ کاپیتان تیم ملی و برخی نیز اشتباه فاحش نکونام در زمان به ثمر رسیدن تک گل الهلالی‌ها را عامل تعویض این بازیکن می‌دانستند ولی از آنجایی که برهانی و نکونام هیچ‌کدام بعد از تعویض روی نیمکت استقلال ننشستند و حتی گفته شده ورزشگاه آزادی را پیش از پایان مسابقه ترک کردند، این شایعه را قوت بخشیده که دلیل خاص‌تری برای این اقدام وجود داشته است.

خبرنگار ایلنا برای آگاهی از این موضوع پی‌گیری‌هایی انجام داد که نتایج آن به این موضوع ختم شد که در بین دو نیمه در رختکن استقلال نکونام و برهانی با یکدیگر بر سر برخی از اتفاقات رخ داده در زمین مسابقه در ۴۵ دقیقه نخست درگیری لفظی پیدا کردند و همین موضوع باعث شده قلعه‌نویی که به شدت با بازیکن‌سالاری برخورد می‌کند دستور تعویض این دو بازیکن را صادر کرده و ایمان موسوی و هاشم بیک‌زاده را جانشین این دو بازیکن کند.

لازم به ذکر است، در این زمینه تماس تلفنی با میرشاد ماجدی سرپرست استقلال نیز صورت گرفت که وی پاسخگو نبود.
کد مطلب: 27245
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *