۰
جمعه ۲۳ فروردين ۱۳۹۲ ساعت ۲۰:۴۲

اخضر ابراهیمی به زودی استعفا می‌دهد

منابع رسانه ای از استعفای اخضر ابراهیمی، نماینده سازمان ملل در امور سوریه پس از ارائه گزارش خود به سازمان ملل درباره این کشور در پنجشنبه آینده خبر دادند
به گزارش تسنیم به نقل از خبرگزاری "ایتارتاس"، اخضر ابراهیمی، نماینده سازمان ملل در امور سوریه پنجشنبه آینده گزارش خود درباره سوریه را به سازمان ملل ارائه خواهد داد.
به گزارش این خبرگزاری روسی، اخضر ابراهیمی پس از ارائه این گزارش از سمت خود به عنوان نماینده سازمان ملل در امور سوریه استعفا خواهد داد.
در همین حال، روزنامه "السفیر" لبنان نیز روز گذشته در گزارشی درباره استعفای ابراهیمی به نقل از منابع آگاه دیپلماتیک عربی در قاهره نوشت: اخضر ابراهیمی به طور جدی به استعفا از پستش در سوریه می اندیشد و نهایتا تا ۱۸ آوریل کنونی (۲۹ فروردین) از سمت خود کناره گیری خواهد کرد.
این منابع اعلام کردند: ابراهیمی پس از نشست اخیر دوحه که طی آن تصمیماتی درباره سوریه اتخاذ شد، پیش از تصمیم خود برای استعفا، با برخی از دوستان و اعضای کارگروهش رایزنی کرد.
بر اساس این گزارش، ابراهیمی متن استعفای خود را آماده خواهد کرد و در آن مهمترین مشکلات و موانع موجود بر سر راه فعالیت وی در سوریه را فاش و اعلام خواهد کرد که اتحادیه عرب مسئول مشارکت در تخریب و نابودی دولت و جامهه سوریه است.
در نشست اخیر سران اتحادیه عرب در دوحه تصمیم گرفته شد که به مخالفان سوریه به جای دولت این کشور، کرسی داده شود که به اعتقاد کارشناسان با این اقدام، مشروعیت ابراهیمی به عنوان نماینده سازمان ملل و اتحادیه عرب در سوریه، از بین رفت.
کد مطلب: 27355
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *