۰
دوشنبه ۲۶ فروردين ۱۳۹۲ ساعت ۱۶:۴۱

اظهارات انتخاباتی وزیر ارشاد

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی اعلام کرد: تمام تلاش خود را می‌کنیم تا از امکانات دولت برای تبلیغات نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری استفاده نشود.
سیدمحمد حسینی(وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی) در جمع خبرنگاران درباره در پیش بودن برنامه‌های فرهنگی وزارت ارشاد و تداخل آن با انتخابات ریاست جمهوری و امکان استفاده بعضی نامزد‌ها از این برنامه‌ها گفت: بعضی نامزد‌ها انتظار دارند که در رونمایی از محصولات یا جشنواره‌ها شرکت کنند، البته گروهی از آن‌ها مناصبی نیز دارند و انتظار هم دارند اما ما تمام تلاش خود را می‌کنیم تا از امکانات دولت برای تبلیغ یک فرد استفاده نشود.

به گزارش خبرنگار ایلنا، وی درباره آخرین وضعیت نمایشگاه کتاب گفت: نمایشگاه کتاب کاملا آماده است اما ما محدویت اعتبار داشتیم که امسال ما را با مشکل مواجه کرده است اما کارهای مثبتی در این نمی‌اشگاه انجام شده و قرار است همزمان با نمایشگاه اجلاس وزای فرهنگ کشور‌های آسیایی برگزار شودو همچنین این وزرا از این نمایشگاه بازدید کنند.

وی ادامه داد: بخش بین الملل و دیجیتال به بخش جنوبی خیابان شهید بهشتی منتقل شده است.

حسینی درباره قیمت کاغذ گفت: قیمت کاغذ امروز یک روال عادی پیدا کرده و مانند سایر کالاهاست البته در ابتدا یک نوساناتی وجود داشت اما الان این نوسانات رفع شده و کاغذ با ارز مبادله‌ای وارد می‌شود و در اختیار ناشران قرار می‌گیرد.

حسینی افزود: البته برای حمایت از ناشران مجلس باید اعتبار ردیف نشر را افزایش دهد.
حسینی در پاسخ به سوالی پیرامون مشکل اکران فیلم برف روی کاج‌ها گفت: فیلم‌هایی که از این به بعد اکران می‌شود؛ مورد بازبینی مجدد قرار گرفته‌اند و دیگر مساله‌ای ندارند. البته شاید یک فیلم در بعضی از سینما‌ها اکران نشود.
کد مطلب: 27530
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *