۰
دوشنبه ۲۱ بهمن ۱۳۹۸ ساعت ۱۱:۴۷

آغاز ثبت‌نام ناشران الکترونیک برای نمایشگاه کتاب

مسئول ناشران دیجیتال سی و سومین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران از آغاز ثبت‌نام این‌ناشران برای حضور در این‌دوره از نمایشگاه خبر داد.
مسئول ناشران دیجیتال سی و سومین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران از آغاز ثبت‌نام این‌ناشران برای حضور در این‌دوره از نمایشگاه خبر داد.
به گزارش خبرگزاری مهر، بابک ندرخانی مسئول ناشران الکترونیک(دیجیتال) سی و سومین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران با اشاره به ثبت‌نام این‌گروه از ناشران برای حضور در این‌دوره از نمایشگاه کتاب تهران گفت: ناشران الکترونیک (دیجیتال) از روز امروز دوشنبه 21 بهمن به مدت سه روز می‌توانند نسبت به ثبت‌نام در پایگاه اینترنتی نمایشگاه اقدام کنند.
وی افزود: در این‌دوره، برای اولین‌بار ناشران الکترونیک (دیجیتال) با توجه به حوزه فعالیت در یکی از سالن‌های کودک و نوجوان، آموزشی، عمومی و دانشگاهی مستقر خواهند شد و بر این‌اساس در زمان ثبت‌نام باید اولویت خود برای حضور در هر یک از این چهار سالن را اعلام کنند.
ندرخوانی گفت: پس از بررسی آثار ناشران متقاضی برای حضور در نمایشگاه کتاب تهران، بخش ناشران الکترونیک (دیجیتال) نسبت به جانمایی ناشران در سالن‌ها اقدام خواهد کرد و ناشران بر اساس آثارشان در یکی از سالن‌ها مستقر می‌شوند. واحد پشتیبانی بخش ناشران الکترونیک (دیجیتال) در سی و سومین نمایشگاه کتاب تهران در محل اتحادیه ناشران و کتاب‌فروشان مستقر است.
سی و سومین دوره نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران با شعار «کتاب یعنی زندگی» از ۲۶ فروردین تا ۵ اردیبهشت ۹۹ در مصلی امام خمینی (ره) برگزار خواهد شد.
کد مطلب: 123567
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *