; ?>; ?> سرنوشت کلیات لایحه بودجه در دست دو فراکسیون بزرگ - مردم سالاری آنلاين
۰
سه شنبه ۲۷ فروردين ۱۳۹۲ ساعت ۱۴:۴۹

سرنوشت کلیات لایحه بودجه در دست دو فراکسیون بزرگ

آقای حداد عادل نیز از بنده خواسته اند تا اعلام کنم فراکسیون اصولگرایان مجلس مخالف رد کلیات بودجه است و ایشان از فراکسیون رهروان ولایت نیز خواستند تا با رد کلیات بودجه مخالفت کنند.
نماینده مردم قزوین با اشاره به اینکه دولت می تواند به جای رد کلیات بودجه کل کشور جزئیات آن را تغییر دهد و دولت نیز تابع آن خواهد بود گفت: آقای حداد عادل نیز از بنده خواسته اند تا اعلام کنم فراکسیون اصولگرایان مجلس مخالف رد کلیات بودجه است و ایشان از فراکسیون رهروان ولایت نیز خواستند تا با رد کلیات بودجه مخالفت کنند.

روح الله عباسپور نماینده مردم قزوین به عنوان مخالف رد کلیات بودجه در جلسه علنی امروز سه شنبه مجلس اظهار داشت: یکی از اشکالاتی که مجلس به دولت می گرفت این بود که چرا لایحه بودجه را با تاخیر به مجلس ارایه کرد.

وی اظهار داشت: ما اختیار داریم جزئیات لایحه را تغییر دهیم و اصلاح کنیم و در این خصوص دولت تابع مجلس است .

نماینده مردم قزوین اظهار داشت: به جای رد لایحه بودجه که باعث کند شدن کار عمرانی در کشور می شود باید جزئیات را تغییر دهیم و دولت نیز مکلف به انجام آن است.

وی در ادامه با اشاره به دلایل سایر نمایندگانی که مخالف رد کلیات بودجه بودند گفت: جناب آقای حداد عادل نیز از بنده خواسته اند تا اعلام کنم فراکسیون اصولگرایان مجلس مخالف رد کلیات بودجه است و ایشان از فراکسیون رهروان ولایت نیز خواستند تا با رد کلیات بودجه مخالفت کنند.
کد مطلب: 27607
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *