۰
چهارشنبه ۲۸ فروردين ۱۳۹۲ ساعت ۱۴:۵۷

اسد: ارتش سوریه شکست ناپذیر است

رئیس‌جمهوری سوریه با تاکید بر اینکه هیچ قدرتی در حال حاضر توان شکست دادن ارتش سوریه را ندارد، اعلام کرد: به زودی سوریه از لوث وجود گروه‌های تروریستی پاک خواهد شد.
به گزارش ایسنا، بشار اسد، رئیس جمهوری سوریه در مصاحبه با شبکه الاخباریه سوریه گفت: کسانی که در سوریه می‌جنگند باید بدانند که به زودی امواج دریا آنها را به دوردست‌ها پرتاب می‌کند و باید بگویم که همه اراضی سوریه در آینده نزدیک از وجودشان پاک خواهد شد.
وی در این مصاحبه تاکید کرد: مرحله نگرانی‌های استراتژیک به پایان رسیده و امروز هیچ نیرویی وجود ندارد که قادر باشد ارتش سوریه را در میدان جنگ شکست دهد.
رئیس جمهوری سوریه همچنین خاطرنشان کرد: سوریه منتظر این نیست که کسی موافقت یا عدم موافقتش را با مذاکرات ملی اعلام کند، درهای مذاکره همچنان باز است و هر کس که بخواهد می تواند به این مسیر ملحق شود.
بشار اسد در ادامه خاطرنشان کرد: آنهایی که گمان می کنند سردمدار قافله جامعه جهانی هستند در نهایت در ته این کاروان قرار خواهند گرفت.
وی پیش از این نیز نسبت به تاثیر دومینویی بحران سوریه و تقسیم این کشور یا سقوط نظام سوریه بر کشورهای منطقه هشدار داده بود.
کد مطلب: 27755
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *