۰
پنجشنبه ۲۹ فروردين ۱۳۹۲ ساعت ۱۸:۴۱

واکنش ابوترابی‌فرد به خبر ائتلاف با نامزد جبهه پایداری

کاندیدای انتخابات ریاست‌جمهوری درباره ائتلافش با نامزد نهایی جبهه پایداری می‌گوید، این موضوع، موضوعی کلی است و باید دید که چه اتفاقاتی رخ می‌دهد.
به گزارش تسنیم، حجت‌الاسلام ابوترابی‌فرد کاندیدای یازدهم دوره انتخابات ریاست‌جمهوری در حاشیه همایش هفتمین رئیس‌جمهور در مسیر پیشرفت، عدالت و مقاومت که به همت اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان مستقل کشور در دانشگاه تربیت مدرس در حال برگزاری است در جمع خبرنگاران در پاسخ به سوالی درباره حمایت هواداران جبهه پایداری از وی و نظرش درباره این جبهه سیاسی اظهار داشت:‌ بنده از سال ۵۶ توفیق حضور در محضر آیت‌الله مصباح یزدی داشتم و درس کفایه را در محضر وی امتحان دادم.
وی افزود: بعد از موفقیت در این آزمون، وارد موسسه در راه حق شدم و در سال ۵۶ شاگرد آیت‌الله مصباح یزدی بودم.
کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری با بیان اینکه آیت‌الله مصباح یزدی شخصیتی عالم، فعال، باانگیزه و نگران شرایط امروز جامعه است، تاکید کرد: امیدوارم وی در پیشبرد اهداف نظام همچنان فعال باشد.
ابوترابی‌فرد در پاسخ به سوال دیگری درباره ائتلافش با نامزد نهایی جبهه پایداری افزود: این موضوع، موضوعی کلی است و باید دید که چه اتفاقاتی رخ می‌دهد؛ جبهه پایداری از جریان‌های سیاسی درون جبهه اصولگرایی است و امیدواریم بتواند با موفقیت در مسیر خود حرکت کند.
ابوترابی‌فرد در پاسخ به سوال خبرنگار تسنیم درباره نتایج اخیر نظرسنجی‌ها درباره گزینه مو‌فق‌تر ائتلاف ۵گانه اظهار داشت: بنده شخصاً بعد از تعطیلات نوروزی وارد صحنه شدم و برخی هنوز از حضور بنده در این ائتلاف باخبر نیستند. به نظرم نظرسنجی های پایان نیمه نخست اردیبهشت‌ماه کمی وضعیت افراد این گروه را مشخص کند.
کد مطلب: 27829
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *