۰
پنجشنبه ۲۹ فروردين ۱۳۹۲ ساعت ۲۰:۴۴
وزیر خارجه لبنان:

مذاکرات ایران با ۱+۵ در حل دیگر مشکلات منطقه موثر است

وزیر خارجه لبنان در دیدار با سفیر ایران در بیروت گفت: مذاکرات ایران با ۱+۵ در حل دیگر مشکلات منطقه نیز موثر است
به گزارش تسنیم، غضنفر رکن آبادی، سفیر جمهوری اسلامی ایران در بیروت با «عدنان منصور»، وزیر خارجه لبنان ملاقات و در خصوص تحولات منطقه و روابط دوجانبه گفت‌وگو کرد.
عدنان منصور با اشاره به حادثه زلزله اخیر در استان سیستان و بلوچستان، مراتب همدردی خود و دولت لبنان را با حادثه دیدگان ابراز داشت.
وزیر خارجه لبنان با تأکید بر حق ایران در استفاده صلح آمیز از انرژی هسته‌ای اظهار داشت: مذاکرات جمهوری اسلامی ایران با کشورهای ۱+۵ می‌تواند در حل دیگر مشکلات منطقه نیز موثر باشد.
سفیر ایران در لبنان نیز ضمن تشریح آخرین تحولات منطقه، به مذاکرات کشورمان با ۱+۵ اشاره و اظهار داشت: جمهوری اسلامی ایران همواره بر حق خود جهت استفاده صلح آمیز از انرژی هسته‌ای تاکید داشته است.
رکن آبادی با اشاره به شرایط حساس منطقه، بر ضرورت حفظ وحدت و انسجام ملت‌های منطقه در مواجهه با رژیم غاصب صهیونیستی تأکید و خاطرنشان کرد: جمهوری اسلامی ایران در لبنان همواره منادی وحدت و همدلی در مواجه با این رژیم غاصب بوده و بر حفظ ثبات و استقرار لبنان تاکید داشته است.
وی پس از ملاقات با وزیر خارجه لبنان، در جمع خبرنگاران به سوالات آنان پاسخ گفت.
سفیر جمهوری اسلامی ایران اظهار داشت: جمهوری اسلامی ایران همواره تاکید نموده که مشکلات منطقه باید توسط کشورهای منطقه حل شود و این مهم جز در پرتو نزدیکی و همبستگی کشورهای منطقه با یکدیگر جهت ایستادگی در برابر تنها دشمن مشترک آنان، یعنی رژیم غاصب صهیونیستی محقق نخواهد شد.
کد مطلب: 27838
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *