۰
يکشنبه ۱ ارديبهشت ۱۳۹۲ ساعت ۱۶:۴۲
علیزاده طباطبایی:

زمان محاکمه مهدی هاشمی ابلاغ نشده است

وکیل مهدی هاشمی گفت: زمان محاکمه مهدی هاشمی هنوز به بنده ابلاغ نشده است و از علنی یا غیرعلنی بودن محاکمه بی‌خبر هستم.
 تسنیم: سیدمحمود علیزاده طباطبایی وکیل مهدی هاشمی رفسنجانی درباره اعلام زمان آغاز محاکمه مهدی هاشمی (۱۵ اردیبهشت) اظهار داشت: دادگاه هنوز زمان محاکمه را به من ابلاغ نکرده است.
وی درباره علنی یا غیرعلنی بودن محاکمه نیز گفت: هیچ اطلاعی درباره محاکمه ندارم و از طریق دادستانی شنیدم که قرار است روز ۱۵ اردیبهشت مهدی هاشمی محاکمه شود؛ فردا باید به دادگاه بروم و از جزئیات موضوع باخبر شوم.
وکیل مهدی هاشمی با بیان اینکه از وکالت مهدی هاشمی در این پرونده کناره‌گیری نکرده‌ام، درباره شایعات مطرح شده در این روزها مبنی بر محکومیت دو ساله خود به دنبال اعلام شکایت بهرام رشته‌احمدی سرپرست سابق دادسرای امنیت خاطرنشان کرد: چنین چیزی صحت ندارد و من اصلا محکومیتی ندارم که به خاطر آن نتوانم کاندیدای شورای شهر تهران بشوم.
علیزاده‌طباطبایی ادامه داد: آقای رشته‌احمدی شکایتی از من کرده است که در مراحل ابتدایی است و هنوز در دادگاه مورد رسیدگی قرار نگرفته است.
به گزارش خبرگزاری تسنیم، ظهر امروز دفتر سخنگوی قوه‌قضاییه اعلام کرد، اولین جلسه محاکمه مهدی هاشمی رفسنجانی ساعت ۹ صبح یکشنبه ۱۵ اردیبهشت ماه به ریاست قاضی ناصر سراج در دادگاه انقلاب برگزار می‌شود.
مهدی هاشمی که از سال ۸۸ و بعد از حوادث مربوط به انتخابات به لندن سفر کرده بود، شامگاه سوم مهرماه سال ۹۱ و یک شب بعد از ورودش به کشور از سوی دادسرای امنیت بازداشت شد.
بعد از انجام و تکمیل تحقیقات شامگاه روز ۲۶ آذر همان سال مهدی هاشمی با تودیع وثیقه ۱۰ میلیارد تومانی و تا زمان جلسه محاکمه آزاد شد.
این در حالی است که قاضی سراج در گفت‌وگویی کوتاه با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم درباره علنی یا غیرعلنی بودن جلسه محاکمه اظهار داشت: هنوز برای علنی یا غیرعلنی بودن محاکمه تصمیمی نگرفته‌ام و این موضوع تا روز محاکمه مشخص می‌شود.
کد مطلب: 28081
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *