۰
سه شنبه ۳ ارديبهشت ۱۳۹۲ ساعت ۱۲:۳۱

تعیین مقصد آینده ایرانگردی احمدی‌نژاد

معاون پيگيري و دبير ستاد سفرهاي استاني رياست جمهوري از برنامه ریزی به منظور دور چهارم سفر های رییس جمهور به سیستان و بلوچستان خبر داد.
به گزارش خبرنگار مهر، سعيد ميرهاشمي که به منظور بررسی و پیگیری مصوبات سفر های استانی به سیستان و بلوچستان سفر کرده بود گفت: بايد با اراده اي قوي مصوبات سفرهاي قبلي به تحقق برسد و زمينه توسعه استان فراهم شود.

وی هدف از دور چهارم سفر های استانی را بررسی مشکلات و تحقق مصوبه‌های سفرهای دور نخست تا سوم هیئت دولت و رییس جمهورعنوان کرد.

وی با بیان اینکه احتمال تصویب مصوبه در دور چهارم کمتر است افزود: پیگیری و بررسی مشکلات صنعت و معدن و همچنین بخش آب و کشاورزی از اولویت های دور چهارم سفر های استانی در سیستان و بلوچستان است که بنا بر التزام اعتبارات ویژه ای به منظور تکمیل و بهره برداری مصوبات ناتمام تخصیص خواهد یافت.

نماینده عالی دولت با تأكيد بر ضرورت آمادگي همه دستگاه ها براي دور چهارم سفر رييس جمهوري و هيأت دولت گفت: سامانه‌ای به منظور ثبت مشخصات پروژه‌ها و مصوبات سفرهای استانی پیش‌بینی شده است که با تکمیل آن، اطلاعات تمام پروژه‌ها در دسترس قرار می گیرد.

سفر های استانی موجب تسریع در اجرای پروژه ها می شود
استاندار سیستان و بلوچستان نیز با بیان اینکه سفر های استانی موجب برکات متعددی برای استان بوده است گفت: دور چهارم سفر های استانی به طور حتم موجب تسریع در روند پروژه های عمرانی خواهد شد.

حاتم نارویی مهمترین نیازهای استان را سرمایه گذاری و توسعه فرصت های اشتغالزایی، طرح های آب، کشاورزی و صنعت و معدن عنوان کرد و گفت: در دور چهارم سفر ریاست جمهور تکمیل طرح انسداد و کنترل مرز و همچنین طرح انتقال آب از دریای عمان پیگیری و مطرح خواهد شد.

وی با ابراز امیدواری نسبت به انجام سفر رییس جمهور به استان گفت: سفر های استانی یکی از ابتکارات دولت نهم و دهم بود که با حضور اعضای هیئت دولت در استان ها موجب تصویب طرح های بسیار مهمی در کشور شد.

وی افزود: با وجود خدمات بیشماری که در سیستان و بلوچستان به مرحله انجام رسیده است اما این استان تا رسیدن به شاخص های مطلوب در بخش توسعه به دلیل عمق محرومیت های به جای مانده از گذشته فاصله دارد.

وی با تاکید بر اینکه تلاش و اعتبار بیشتری برای رفع این محرومیت ها نیاز است افزود: دستگاه های اجرایی باید در کمترین زمان ممکن طرح ها و نیاز های خود را به منظور برنامه ریزی در دور چهارم سفر های ریاست جمهوری جمع بندی و به استانداری ارسال کنند.
کد مطلب: 28221
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *