; ?>; ?> تاکید کاندیدای اصول‌گرا بر جایگاه قابل توجه اصلاح‌طلبان در انتخابات - مردم سالاری آنلاين
۰
سه شنبه ۳ ارديبهشت ۱۳۹۲ ساعت ۱۲:۳۴

تاکید کاندیدای اصول‌گرا بر جایگاه قابل توجه اصلاح‌طلبان در انتخابات

مام طیف‌های سیاسی در انتخابات شرکت کرده‌اند اما اصلاح‌طلبان نیز مانند اصولگرایان هنوز نتوانستند به یک نظر واحد برسند تلاششان در این زمینه کم نبوده ولی بدون کاندیدا بوده است.
رئیس سازمان بازرسی کل کشور گفت: سفر های استانی اگر از حالت شکلی، پرهزینه، پر وعده و کم محصول در بیاید موجب ذهنیتی در مدیران می‌شود که هیچ وقت در گزارش خوانی و عکس نمی تواند به دست بیاورد.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام مصطفی پورمحمدی دوشنبه شب در جمع خبرنگاران اظهار داشت: هیچ گزینه ای را جایگزین سفرهای استانی ندارم زیرا سفرهای استانی اگر از حالت شکلی، پرهزینه، پر وعده و کم محصول در بیاید موجب ذهنیتی در مدیران میشود که با هیچ وقت در گزارش خوانی و عکس نمی تواند به دست بیاورد.

وی در خصوص اظهار نظرهای افراد در خصوص تایید نشدن برخی افراد با نگرش سیاسی خاص عنوان کرد: بعضی مواقع نگاه شخصی است که افراد در خصوص رد یا تایید شخص خاصی می‌دهند ولی به گفته سخنگوی شورای نگهبان هیچ نظری از قبل در خصوص کاندیدا داده نمی شود و انتخابات در یک فضای قانونی و بدور از جو سازی برگزار خواهد شد.

نباید از اطلاعاتی که داریم بر علیه کشور استفاده کنیم
رئیس سازمان بازرسی کل کشور در پاسخ به سوال یکی از خبرنگاران مبنی بر اینکه با توجه به پستی که اکنون در آن هستید آیا بعد از ریاست جمهوری اطلاعات مسئولان را اعلام خواهید کرد گفت: استفاده از اطلاعاتی که داریم بر علیه کشور کار صحیح و اخلاقی نیست بسیاری از اطلاعات خام است و بعضی ها فکر میکنند این اطلاعات برای مطرح کردن موضوع درجامعه کافیست و موجب متشنج کردن جو جامعه می‌شوند.

وی همچنین در خصوص نگاه خواص به استان‌های با ظرفیت‌های بالا عنوان کرد: کشور ما امروز نیاز به ظرفیت سازی دارد، تولید و اقتصاد باید رشد پیدا کنند و باید به استان‌هایی که از ظرفیت‌های بالایی هستند استفاده کنیم و به آنها بها دهیم زیرا توجه به این استان‌ها موجب مرتفع شدن مشکلات اقتصادی کشور می شود.

نقد رسانه‌ها از دولت موجب اعتماد در جامعه می‌شود
وی بیان کرد: من قبول ندارم که در این دولت به رسانه ظلم می‌شود هیچ دولتی به این شدت زیر زره بین رسانه‌ها نبوده است من نیز اگر رئیس جمهور آینده شوم به فضای رسانه ای کشور بها می‌دهم زیرا دولت با نقد رشد می‌کند و موجب آرامش خاطر و اعتماد در جامعه می شود.

پورمحمدی خاطر نشان کرد: من وظیفه نظارتی در کشور دارم و وظیفه‌ام نقد فعالیت‌های دولت است و این نقدها اخیرا نبوده باید نقطه‌های آسیب در دولت را به دولت تذکر داد و این یک ژست سیاسی نیست من با شعار حرف نمی‌زنم چون مستند و به همراه دلیل و واقعی است.

اطلاح طلبان جایگاه قابل توجهی در انتخابات خواهند داشت
رئیس سازمان بازرسی کل کشور گفت: تمام طیف‌های سیاسی در انتخابات شرکت کرده‌اند اما اصلاح‌طلبان نیز مانند اصولگرایان هنوز نتوانستند به یک نظر واحد برسند تلاششان در این زمینه کم نبوده ولی بدون کاندیدا بوده است، به نظر من آنها هر وقت توانستند بر روی کاندیدای خاصی تمرکز کنند باید از همه ظرفیت‌های خود استفاده کنند و تحلیل من این است که جایگاه قابل توجهی در انتخابات خواهند داشت.

نکته مثبتی در جدا شدن عسلویه از بوشهر وجود ندارد
وی در ارتباط با جدایی عسلویه از استان بوشهر نیز عنوان کرد: تا کنون هیچ مسئولی نظر مثبت به جدا شدن عسلویه از بوشهر نداده است و نکته مثبتی هم در صورت گرفتن این اتفاق نیست.
کد مطلب: 28222
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *