۰
سه شنبه ۳ ارديبهشت ۱۳۹۲ ساعت ۱۲:۵۴

سپاه برای انتخابات مصداق معرفی می‌کند؟

همه بايد رسالت و تكليف خود را براساس قانون اساسي انجام دهند و سپاه به دنبال معرفي مصداقي براي انتخابات نيست.
فرمانده سپاه انصارالحسين همدان با بیان اینکه سپاه در برابر هر تهديدي خواهد ايستاد، گفت: سپاه به دنبال معرفي مصداقي در انتخابات نيست.

سردار غلامعلي ابوحمزه در گفتگو با خبرنگار مهر با تاكيد بر اينكه سپاه بازوي ولايت و خادم مردم است، عنوان كرد: محوريت وظايف سپاه حفاظت از انقلاب اسلامي است.

وي وجه تمايز سپاه با ديگر نهادهاي انقلاب را در تكثر ماموريت هايش بيان كرد و ادامه داد: همه نهاد ها پسوند ايران را نيز دارند اما سپاه  نهادي است براي انقلاب اسلامي و نه تنها در داخل بلكه در خارج كشور نيز با حمايت از ملت هاي مسلمان در بعد فرهنگي و آموزشي نقش آفريني مي كند.

وي با اشاره به اينكه  اين مجموعه در 35 سال اخير با همه فراز و فرود هايي كه تاكنون براي انقلاب روي داده درصدد حفظ انقلاب اسلامي برآمده، گفت: فلسفه وجودي سپاه پاسداران حفاظت از انقلاب اسلامي است.

فرمانده سپاه انصار الحسين همدان كه  استراتژي اين مجموعه را سخن رهبر كبير انقلاب در خصوص  لزوم آزادسازي بشريت از سلطه بيان مي كرد، گفت: علت برخي سپاه هراسي در داخل و خارج از اين روست كه  اكثريت مردم از آرمان هاي ملي كه  اين نهاد پيگيري مي كند بي اطلاع هستند و نبايد آن را با ديگر اركان نظام جمهوري اسلامي مقايسه كرد.

وي با اشاره به نامگذاري سال جديد به نام حماسه اقتصادي وسياسي گفت: گرچه برخي رويداد ها درسال هاي پس از انقلاب نيز نوعي حماسه بوده اما رهبر انقلاب  به دنبال اين هستند كه غير از آنچه كه اتفاق افتاده در دوران پيش رو روي دهد كه سپاه نيز در اين خصوص چهار محور را براي ايجاد زمينه حضور حداكثري مردم در انتخابات مورد نظر  قرار داده است.

سپاه به دنبال رفع ابهامات وايجاد امنيت لازم براي انتخابات است

وي با اشاره به سه اصل ولايت مداري، انقلابي و كار آمد بودن در خصوص انتخاب كانديداي آينده رياست جمهوري از سوي مردم، اذعان كرد: سپاه به دنبال رفع ابهامات وايجاد امنيت لازم براي انتخابات است.

وي  بيان كرد: سپاه پاسداران تنها به دنبال ساري و جاري سازي مطالبات رهبر معظم انقلاب است.

ابوحمزه در خصوص مهم ترين ماموريت هاي اين مجموعه گفت: مقابله با تهديد نرم، عمق بخشي داخلي، بسيج ده ها ميليوني و مقابله با تهديد سخت و نيمه سخت مهم ترين اولويت هاي سپاه است.

وي حضور حداكثري مردم در انتخابات را يك ضرورت برشمرد و تاكيد كرد: موفقيت هاي نظام در عرصه هاي مختلف باید توسط رسانه ها بيان شود تا مردم دنيا از دستاورد هاي انقلاب اسلامي اطلاع يابند.

وي تاكيد كرد: انتقادات دركنار زمينه هاي رشد وقوت بايد گفته شود چراکه با بهره گيري از اين  نظرات مي توان به آسيب شناسي دولت هاي مختلف پرداخت.

ابوحمزه گفت: درحالي كه زماني مهم ترين سلاح ما كلاش بود هم اكنون توانسته ايم به موشك شهاب سه دست يابيم و بايد از ظرفيت هاي كشور استفاده لازم را ببريم.

سپاه به دنبال معرفي مصداقي براي انتخابات نيست

وي ديدگاه سپاه را فراتر از بيان مصاديق در انتخابات برشمرد و ادامه داد: همه بايد رسالت و تكليف خود را براساس قانون اساسي انجام دهند و سپاه به دنبال معرفي مصداقي براي انتخابات نيست.

وي عنوان كرد: بايد در جامعه به اميد بخشي پرداخت و هر فردي كه وارد عرصه انتخابات مي شود بايد از  افراط و تفريط بپرهيزد و نبايد به تخريب ديگران بپردازد.

وي با بیان اینکه مردم با احساس وظيفه خود به انقلاب، در انتخابات حضور حداكثري خواهند داشت، ادامه داد: كشور از ظرفيت هاي مختلف در عرصه هاي گوناگون صنعتي و معدني برخوردار است و بايد از اين زمينه ها استفاده لازم را برد.

وي تاكيد كرد: اقتصاد در كشور هاي پيشرفته جهان بر اساس صادرات غير نفتي، ماليات وفناوري مي چرخد ونيز بايد به اين سو برويم كه  از نفت براي آيندگان سرمايه گذاري كنيم.

ظرفيت هاي استان همدان  استفاده شود

ابوحمزه با  مقايسه محصول كشاورز نمونه و عادي  در كشورمان  بيان كرد: بايد از ظرفيت هاي استان  همدان استفاده شود چراکه كارهاي بر زمين مانده زیاد است.

وي در پايان گفت: حماسه اقتصادي تنها با فرهنگ تكليف گرايي انقلابي محقق مي شود.

کد مطلب: 28226
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *