۰
شنبه ۷ ارديبهشت ۱۳۹۲ ساعت ۱۲:۰۲

مهاجرانی: کی‌روش از مجیدی دعوت کند

نمی‌شود که یک بازیکن اکنون آماده باشد و تا یک ماه دیگر کهنسال شود. به نیلسون دروازه بان پرسپولیس نگاه کنید او بازیکنی است که با وجود سن و سال زیاد بهترین خارجی لیگ برتر امسال شناخته شد.
سرمربی اسبق تیم ملی فوتبال کشورمان تاکید کرد که برای دعوت فرهاد مجیدی نباید به سن و سال این بازیکن نگاه کرد.

حشمت مهاجرانی در گفت و گو با خبرنگار ایلنا با اشاره درخواست برخی کارشناسان فوتبال برای دعوت فرهاد مجیدی و محرم نویدکیا به تیم ملی فوتبال اظهار کرد: تیم ملی در اصل باید محل بهترین‌ها باشد. به نظرم نباید کاری به این موضوع داشته باشیم که یک بازیکن در کدام باشگاه و در کدام تیم بازی می‌کند. تیم ملی ما در شرایط کنونی تمام کننده خوبی ندارد و فرهاد مجیدی یک تمام کننده خوب است.

وی افزود:‌ متاسفانه لیگ برتر امسال پدیده‌ای از خود نشان نداد و مطمئنا کارلوس کی‌روش برای تیم خود همچنان مجبور است انگشت روی بازیکنانی نظیر علی کریمی و حتی محرم نویدکیا بگذارد. به نظرم با توجه به مشکلاتی که کی‌روش با آنها درگیر شده بعید است او نیز از بازیکنان این چنینی چشم پوشی کند. البته باید توجه داشت که کی روش سرمربی تیم ملی است و در نهایت او باید تصمیم نهایی را بگیرد.

سرمربی اسبق تیم ملی فوتبال در رابطه با عملکرد فرهاد مجیدی اظهار کرد: فرهاد مجیدی اکنون یکی از خوب‌های استقلال است که نقش تعیین کننده‌ای در موفقیت‌های این تیم دارد. ما اکنون مسابقات مقدماتی جام جهانی را در پیش داریم و از هر فرصتی برای صعود به آن باید استفاده کنیم. شخصا معتقدم مجیدی توان کمک به تیم ملی را دارد و می تواند بخشی از مشکلات سرمربی تیم ملی را حل کند.

وی در پاسخ به این سوال که آیا دعوت یک مهاجم در سن ۳۶ سالگی به تیم ملی صحیح است، گفت: نمی‌شود یک بازیکن اکنون آماده باشد و تا یک ماه دیگر که قرار است در تیم ملی بازی کند کهنسال شود. شما به نیلسون دروازه‌بان پرسپولیس نگاه کنید او بازیکنی است که با وجود سن و سال زیاد بهترین خارجی لیگ برتر امسال شناخته شد.

مهاجرانی تصریح کرد:‌ تیم ملی اگر به دنبال موفقیت کوتاه‌مدت است و می‌خواهد به جام جهانی صعود کند باید از همه نیروهای موجودش بهره ببرد، اما طبیعی است برای یک کار بلند مدت باید روی بازیکنان جوان‌تر لیگ سرمایه‌گذاری کرد.

وی در پاسخ به سوال دیگری مبنی بر اینکه آیا همچنان به صعود تیم ملی به جام جهانی امیدوارید، گفت: کار سختی است. من خوشبین یا بدبین نیستم و سعی می‌کنم واقع‌بین باشم. تیم ملی ما از ۳ بازی خود به حداقل ۷ امتیاز نیاز دارد که حتی اگر پیروز بازی مقابل لبنان و قطر باشیم به نظرم کسب مساوی از زمین کره جنوبی برای ما بسیار سخت خواهد بود، ضمن آنکه باید توجه داشت تیمی مثل قطر هم به دنبال صعود به جام جهانی است.

سرمربی اسبق تیم ملی در رابطه با کیفیت لیگ برتر دوازدهم نیز گفت: فکر می‌کنم لیگ امسال کیفیت و جذابیت سال‌های گذشته را نداشت و اصطلاحا هواداران را جذب نکرد. البته تیم‌هایی نظیر سپاهان و استقلال به واسطه مربیان خوبی که داشتند تقریبا از نظم و انضباط تیمی و هارمونی بیشتری برخوردار بودند.

وی همچنین استقلال را شانس نخست قهرمانی این رقابت‌ها عنوان کرد و گفت:‌ شاگردان قلعه‌نویی اکنون از شانس بیشتری برای قهرمانی برخوردار هستند اما فوتبال قابل پیش‌بینی نیست و باید دید چه اتفاقی خواهد افتاد.

مهاجرانی در پایان در رابطه با فینال جام حذفی نیز گفت:‌ جام حذفی همیشه جام شگفتی‌ها بوده و در این فینال هم باید دید چه اتفاقی می‌افتد. به نظرم سپاهان به لحاظ فوتبالی بهتر از پرسپولیس است اما رقابت در جام‌حذفی به واسطه حساسیتی که دارد به هیچ‌وجه قابل پیش‌بینی نیست.
کد مطلب: 28505
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *