۰
شنبه ۷ ارديبهشت ۱۳۹۲ ساعت ۱۵:۰۶

غلام پیروانی: مجیدی کمکی به تیم ملی نمی‌کند

این تصمیمی است که مجیدی گرفته اما من اعتقاد دارم باید حرف و عمل آدم یکی باشد. ضمن آنکه این بازیکنان نمی‌توانند کمکی به تیم کی‌روش بکنند.
سرمربی اسبق تیم ملی امید تاکید کرد فوتبال ایران به شرایطی دچار شده که باشگاه‌های بی‌پول در آن محکوم به مرگ هستند.

غلامحسین پیروانی در گفت و گو با خبرنگار ایلنا با اشاره به شرایط تیم ملی در فاصله نزدیک به یک ماه به مرحله نهایی مسابقات مقدماتی جام جهانی فوتبال اظهار کرد: من اعتقاد دارم نباید خیلی به این مسابقات امیدوار باشیم. ما کلید صعود در دست خودمان بود اما آن را به راحتی هرچه تمام‌تر به حریفان خود واگذار کردیم و حالا باید کارمان به اما و اگر کشیده شود.

وی افزود: البته کادر فنی تیم ملی و فدراسیون باید همچنان به صعود امیدوار باشند چون کسی که ناامید باشد مثل مرده‌ای است که روی آن گِل ریخته باشند. شخصا امید چندانی به صعود ندارم ولی امیدوارم در نهایت نتایجی رقم بخورد که تیم ملی ما با همه شانس کمی که دارد یکی از صعود کننده ها به جام جهانی باشد.

سرمربی اسبق تیم ملی امید در رابطه با بحث بازگشت فرهاد مجیدی و محرم نویدکیا به تیم ملی اظهار کرد:‌ من مطمئنم کی‌روش قبول نمی کند این دو بازیکنی که یک بار از تیم ملی خداحافظی کرده اند دوباره شانس حضور در این تیم را داشته باشند ضمن آنکه برای خود این بازیکنان هم خوب نیست که بعد از خداحافظی، دوباره به تیم ملی برگردند.

وی در پاسخ به این سوال که مگر فرهاد مجیدی یک بار از استقلال خداحافظی کرد و دوباره به این تیم بازنگشت گفت: این تصمیمی است که مجیدی گرفته اما من اعتقاد دارم باید حرف و عمل آدم یکی باشد. ضمن آنکه این بازیکنان نمی‌توانند کمکی به تیم کی‌روش بکنند.

پیروانی در ادامه به کیفیت لیگ دوازدهم برتر پرداخت و گفت: متاسفانه همه چیز فوتبال ما تحت تاثیر مسائل مالی قرار گرفته و به نظرم باید فکری اساسی‌تر برای برگزاری لیگی بهتر بکنیم. جای تاسف است که امروز همه مربیان ما با وجود اینکه مسابقات لیگ هنوز به پایان نرسیده با تیم‌های دیگر در حال مذاکرات پنهانی هستند و حتی برخی مربیان شنیده می شود با بازیکنان تیم های دیگر برای فصل آینده صحبت می کنند.

وی همچنین به بحث تبانی و فساد در لیگ دسته اول اشاره کرد و گفت: من نمی‌خواهم گناه کسی را بشورم یا بار خودم برای آخرت را سنگین‌تر کنم ولی مسائلی که در خصوص لیگ دسته اول مطرح می شود بسیار عجیب و نگران‌کننده است.

سرمربی سابق تیم فجر شهید سپاسی در رابطه با قهرمان لیگ برتر هم گفت: تقریبا استقلال راه قهرمانی را پیموده و این تیم را باید قهرمان لیگ برتر بدانیم. البته باید توجه داشت که این تیم در لیگ جاری خیلی خوب خرج کرده و باید هم قهرمان می‌شد.

وی افزود: البته در این شرایطی که بر فوتبال ما حاکم شده باشگاه‌هایی که پول و منابع مالی کافی در اختیار ندارند باید بروند و بمیرند. متاسفانه در فوتبال امروز ما نه جوانگرایی دیده می شود و نه سازندگی وجود دارد. من اعتقاد دارم امروز پول همه چیز یک فوتبال را نمی سازد.

پیروانی با اشاره به فینال جام حذفی هم گفت: بازی بسیار سختی است اما سپاهان می تواند قهرمان جام حذفی شود البته پرسپولیس هم تیم خوبی است و می تواند برای نماینده اصفهان خطرناک باشد.

وی در رابطه با عملکرد تیم فجر در لیگ دوازدهم هم گفت: خیلی خوشحالم از این که فصل آینده هم فجر را در جمع تیم‌های لیگ برتری خواهم دید. کل بودجه یک فصل باشگاه فجر ۴ میلیارد تومان بوده و این بودجه در مقابل بودجه‌های بیش از ۲۰ میلیاردی برخی باشگاه ها بسیار ناچیز است. با این حال فکر می کنم محمود یاوری و تیم فجر عملکرد مطلوبی در این مسابقات داشته اند.

وی در پایان در رابطه با احتمال بازگشت خود به لیگ برتر هم گفت: خودم هم دوست دارم برگردم و فعلا منتظر هستم لیگ به پایان برسد و ببینم چه پیشنهادهایی خواهد شد.
کد مطلب: 28526
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *