۰
يکشنبه ۸ ارديبهشت ۱۳۹۲ ساعت ۱۱:۵۴

احمدی‌نژاد: بازسازی مناطق زلزله‌زده آذربایجان شرقی تمام شده

در جریان این سفر ان‌شاالله از برخی ازمناطق زلزله‌زده در این استان بازدید به عمل خواهیم آورد و ان‌شاالله پایان بازسازی روستاهای زلزله‌زده در این استان اعلام خواهد شد.
رییس جمهور که در راستای دور چهارم سفرهای استانی دولت به آذربایجان شرقی سفر کرده، از اعلام پایان بازسازی روستاهای زلزله‌زده استان در این سفر خبر داد.

محمود احمدی‌نژاد در بدو ورود به استان آذبایجان شرقی با تشریح ویژگی‌ها و خصوصیات مردم این استان اظهار داشت: این مطقه دیار ایمان، غیرت، شجاعت و امید است و مردم این سامان درطول تاریخ پاسدار حریم عدالت و توحید بوده‌اند.

وی با بیان این‌که در این منطقه علما، دانشمندان، مجاهدین،‌ سیاست‌مداران و عالمان بزرگی تربیت شده‌اند و در تاریخ نقش مهمی را ایفا کرده‌اند، گفت: سفرهای استانی در واقع حرکت دولت در تمام کشور جهت پیگیری پیشرفت استان‌ها در شهرها و روستاها است.

رییس جمهور در ادامه با بیان این‌که ان‌شاالله در طول این سفر به مردم عزیز این منطقه عرض ارادتی خواهیم داشت، گفت: وزرا و معاونین رییس جمهور نیز به شهرستان‌های مختلف سفر می‌کنند و وضعیت پیشرفت و آبادانی در این استان‌ها را مورد بررسی قرار می‌دهند.

وی همچنین گفت: در جریان این سفر ان‌شاالله از برخی ازمناطق زلزله‌زده در این استان بازدید به عمل خواهیم آورد و ان‌شاالله پایان بازسازی روستاهای زلزله‌زده در این استان اعلام خواهد شد.

احمدی‌نژاد به ملاقات با برخی از نخبگان و جوانان این منطقه در طول این سفر اشاره و تصریح کرد :‌ ان‌شاالله دو کارگروه کشاورزی و صنعت برای بررسی پیشرفت این استان در این دو زمینه تشکیل می‌شود.

وی همچنین به برگزاری چهارمین جلسه استانی هیات دولت در این استان اشاره کرد و گفت: روند تحقق مصوبات قبلی که در سفرهای قبل در مورد این استان به تصویب رسیده است، مورد بررسی قرار می‌گیرد و اگر مشکلی در روند اجرای پروژه‌های وجود داشته باشد آن را برطرف می‌کنیم و براساس نیازهای استان مصوبات جدیدی در راستای پیشرفت هرچه بیشتر این استان مورد تصویب جلسه هیات دولت قرار خواهد گرفت.

در سفر به آذربایجان شرقی نیکزاد وزیر راه و شهرسازی، میرتاج‌الدینی معاون رییس جمهور در امور اجرای قانون اساسی، ثمره هاشمی دستیار ارشد رییس جمهور، حسینی وزیرفرهنگ و ارشاد اسلامی، الهام سخنگوی دولت ، بقایی معاون اجرای رییس جمهور، مشایی مشاور رییس جمهور و رییس دبیرخانه جنبش غیرمتعدها، ‌بداغی معاون حقوقی رییس جمهور ، سلطان‌خواه معاون علمی رییس جمهور و نامجو وزیر نیرو احمدی‌نژاد را همراهی می‌کنند.
کد مطلب: 28589
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *