۰
دوشنبه ۲۰ آذر ۱۳۹۱ ساعت ۱۰:۳۶

بنی‌اعتماد به نفع زلزله زدگان نمایشنامه خوانی کرد

نمایشنامه رقص روی لیوانها توسط رخشان بنی اعتماد در فرهنگسرای رسانه خوانده شد
نمایشنامه رقص روی لیوانها توسط رخشان بنی اعتماد در فرهنگسرای رسانه خوانده شد

در ادامه جلسات نمایشنامه خوانی هنرمندان به نفع زلزله زدگان، نمایشنامه «رقص روی لیوان‌ها» نوشته امیررضا کوهستانی و کارگردانی «رخشان بنی‌اعتماد» با نقش‌خوانی افشین هاشمی، سهیلا گلستانی و حبیب رضایی در فرهنگسرای رسانه نمایشنامه‌خوانی شد.
به گزارش پایگاه خبری فریادگر، دراین برنامه طبق اعلام قبلی پیش از آغاز برنامه، بهروز بقایی، رویا تیموریان، مسعود رایگان و ... امضاهای خود را در ازای کمک های خیرخواهانانه مردم برای زلزله زدگان به علاقمندان این حرکت نوع دوستانه اهدا کردند تا به این شکل بتوانند کمک‌های مردمی را جمع‌آوری کنند. در این جلسه بهزاد فراهانی رییس هیات مدیره انجمن بازیگران خانه تئاتر درسخنان کوتاهی گفت: مشکل آذربایجان کم‌کم داشت فراموش می‌شد، وظیفه ماست پس‌لرزه‌های آن را به مردم یادآوری کنیم. این بازیگر و کارگردان تئاتر ادامه داد: مردم آذربایجان در طول سال ها، رنج و مشقت بسیاری را برای خاطر ما تحمل کرده‌اند . وی افزود: مردم آذربایجان طی سال ها نگهبان کشور بوده و در سختی یار و یاور همه ایران بوده اند بنابراین امروز وظیفه ماست که از آن‌ها حمایت کنیم. در ادامه این برنامه، فراهانی با تقدیر ازهمکاری نشر«قطره» در ارائه کتاب‌هایش به این برنامه، اضافه کرد: اگر آنچه به دست آوریم کفاف ساخت یک مرکز فرهنگی را بدهد اتفاق بسیار خوبی خواهد بود. بهزاد فراهانی یادآور شد: یاری رسانی مردم ایران در چنین حرکت های ملی، امری سنتی است که از دوران دور با ما بوده است؛ حضور مردم ایران در شریط سخت سرآمد دیگر ملت هاست. وی تصریح کرد: این که همه چیز را بر گردن دولت بیندازیم موجب فراغت بال خواهد بود اما دلنشین نیست؛ پس لرزه های این رخداد هنوز تمام نشده و سرمایی که بر آذربایجان چنبره زده ملت ایران را می آزارد. او همچنین از تمام هنرمندانی که با این طرح همکاری کرده‌اند، اردشیر رستمی که طراحی پوستر و بروشورها را تقبل کرده و از همراهی فرهنگسرای اندیشه قدردانی کرد. سپس قطعه شعر کوتاهی را که برای مردم زلزله‌زده آذربایجان سروده شده بود، خواند. پس از سخنان فراهانی، رخشان بنی‌اعتماد در میان تشویق حاضران روی صحنه آمد و با اجازه امیررضا کوهستانی، خوانش نمایشنامه او را آغاز کرد.
این نمایشنامه با حضور جمع زیادی از چهره‌های هنری و هنرمندانی همچون بهروز بقایی، فرشته طائرپور، رویا تیموریان، مسعود رایگان، امیررضا کوهستانی، شایسته ایرانی، جهانگیر کوثری، شهرام کرمی، باران کوثری و ... نمایشنامه‌خوانی شد.
این جلسات بیستم آذرماه با روخوانی نمایشنامه «آناکارنینا» نوشته محمد چرمشیر و کارگردانی هما روستا با نقش‌خوانی حسن معجونی ، ترانه علیدوستی، اشکان خطیبی و ... به پایان می‌رسد.

کد مطلب: 16074
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *