۰
يکشنبه ۸ ارديبهشت ۱۳۹۲ ساعت ۱۷:۰۲

به روح مادرم به تیم ملی فکر نمی‌کنم

به روح مادرم به تنها چیزی که فکر نمی‌کنم تیم ملی است. تمام فکر و ذکرم استقلال است و فقط آنهایی که دشمن تیم ملی و قلعه‌نویی هستند این حرف‌ها را مطرح می‌کنند. هر کسی که سرمربی تیم ملی است باید با تمام وجود از او حمایت کنیم.
سرمربی تیم فوتبال استقلال با بیان اینکه همه تمرکزش روی این تیم است، گفت: به روح مادرم به تیم ملی فکر نمی‌کنم.

به گزارش خبرنگار مهر، امیر قلعه‌نویی در حاشیه تمرین امروز استقلال در جمع خبرنگاران گفت: شرایط تیم ما بد نیست، برای بازی با العین دو تفکر داریم و قصد داریم به برخی از بازیکنان استراحت بدهیم که آنها را برای بازی با فولاد نگه داریم. البته در آخرین نشستی که در امارات برگزار خواهیم کرد، تصمیم نهایی را خواهیم گرفت.

وی افزود: ما ۱۰۰ درصد برای سرگروهی می‌جنگیم و این بازی برای ما تشریفاتی نخواهد بود. البته بازیکنان جانشین جزو نفرات بزرگ تیم هستند که در نیم فصل اول به ما کمک کردند. فقط قصد داریم تقسیم قوا انجام دهیم تا در دیدار با فولاد به مشکل برنخوریم.

سرمربی تیم فوتبال استقلال در خصوص حذف دیگر نمایندگان ایران از لیگ قهرمانان آسیا اظهار داشت: آقای براگا که در کارنامه‌اش قهرمانی باشگاه‌های جهان را دارد، پیش از اسکولاری جزو کاندیداهای سرمربیگری تیم ملی فوتبال برزیل بود که در بازی با ما دو گل خورد. این مربی با تیم الجزیره هم چند سالی در لیگ قهرمانان آسیا نتیجه نگرفت. حالا کرانچار هم که مربی بزرگی است، بدشانسی آورد و نتیجه نگرفت. من واقعا از این که سپاهان حذف شد ناراحت شدم. تراکتورسازی هم با شایستگی کنار رفت.

وی افزود: متاسفانه برخی تفکرات و قلم‌های ناپاک هستند که با نتیجه نگرفتن یک مربی، می‌خواهند همه شایستگی‌های وی را زیر سوال ببرند. اگر به جای محسن ایران‌نژاد، احسان حاج‌صفی آن ضربه سر را به اشتباه درون دروازه سپاهان قرار می‌داد، چه حرف و حدیث‌هایی که به وجود نمی‌آمد. در دنیا همه از فوتبال لذت می‌برند و بعد از برد و باخت با یکدیگر روبوسی می‌کنند ولی در ایران تازه حرف و حدیث‌ها شروع می‌شود. متاسفانه برخی از قلم‌های ناپاک چند سالی است که فوتبال را به این سمت کشانده است.

قلعه‌نویی در پاسخ به این پرسش که در دور بعد کدام تیم را حریف آسانتری برای خود می‌داند؟، عنوان کرد: در آن گروه هر چهار تیم شانس صعود دارند ولی برای ما حریفان اماراتی و قطری بهتر هستند و دوست داریم با تیم‌های این کشورها برخورد کنیم.

وی در خصوص اینکه آیا استقلال با همین نفرات می‌تواند تا مراحل نهایی لیگ قهرمانان آسیا پیش برود، خاطرنشان کرد: یکی از ایرادات تقویم غرب آسیا این است با تقویم کنفدراسیون فوتبال آسیا هماهنگ نیست که قرار شده این برنامه‌ریزی تغییر کند. در آسیا برای موفقیت این طور نیست که فقط تیم درونی موفق باشد بلکه تیم بیرونی هم باید قوی عمل کند. شما دیدید که ۳ بازیکن تیم الریان به اندازه بودجه چند فصل استقلال قیمت داشتند. در ایران از نظر پتانسیل و نیروی انسانی خوب هستیم ولی به لحاظ برنامه‌ریزی و بودجه خوب عمل نمی کنیم.

سرمربی تیم فوتبال استقلال درباره حمایت‌های هیات مدیره این باشگاه از خودش برای فصل آینده تاکید کرد: توقع هواداران از ما زیاد است. با این روش و این که کاسه گدایی در دست بگیریم که نمی‌شود کار کرد. اگر در یک مقطع علی انصاری به استقلال بودجه تزریق نمی‌کرد که مشخص نبود به چه سرنوشتی دچار می‌شدیم. کار ما از روزمرگی گذشته و به ساعت مرگی افتاده‌ایم.

وی ادامه داد: بعد از ۳۰ سال دولتمردان نتوانستند ردیف بودجه برای دو باشگاه استقلال و پرسپولیس در نظر بگیرند و کار سخت‌تر شده است. اگر میزان رای مردماست پس باید به خواسته آنها احترام بگذاریم. چه اشکالی دارد که استقلال و پرسپولیس تبدیل به باشگاه شوند و با این تیم‌ها جلوی آسیب‌های اجتماعی را بگیریم. متاسفانه یک مدیر سیاسی می‌آید و ظرف یکسال هر چه کاشته بودیم را بر باد می‌دهد.

قلعه‌نویی همچنین خاطرنشان کرد: امسال خیلی سختی کشیدیم. اگر جانواریو و توزی بودند، کار برای ما راحت‌تر می‌شود. روزی‌که به استقلال آمدم، از بزرگترین قرارداد تاریخ فوتبال ایران گذشتم و با استقلال دو ساله بستم تا قهرمانی در آسیا را کسب کنیم. اینکار غیرممکن نیست ولی وقتی رفتارها و مشکلات را می‌بینیم، دلسرد می‌شویم. مسئولان هیچ فکری برای این تیم ندارند. البته این را بگویم که دکتر عباسی هم تقصیری ندارند، وقتی بودجه یکساله را سه ماه می‌بندند، مشکلات هم بیشتر می‌شود.

وی در خصوص نگاه ابزاری به این باشگاه و پرسپولیس در آستانه انتخابات اظهار داشت: نزدیک انتخابات که می‌شود خیلی از مشکلات به چشم نمی‌آید و یا آقایان به دنبال بررسی مشکلات هستند، آنها باید به خواسته مردم احترام بگذارند و وضع معیشتی مردم را ببینند.

سرمربی تیم فوتبال استقلال در این خصوص اضافه کرد: سه چیز بر اساس قانون اساسی ما باید مجانی باشد؛ آموزش و پرورش، درمان و ورزش. اما کدام یک از این سه مورد رایگان است. در طول روز دست کم ۳۰ نامه برای من می‌آید اما باید توان رسیدگی به آنها را داشته باشم، ضمن اینکه از لحاظ روحی واقعا اذیت می‌شوم.

وی در این خصوص ادامه داد: وقتی دو باشگاه استقلال و پرسپولیس فرصت خوبی است تا مردم را خوشحال کنیم چرا به آنها بی‌توجه هستیم. البته می‌دانیم برای آنها این حرف‌ها مهم نیست، صد تا مثل قلعه‌نویی هم باشند فقط حرف می‌زند و می‌رود و اتفاقی هم رخ نخواهد داد.

قلعه‌نویی درباره حمایت‌های ویژه هیات مدیره این باشگاه از وی برای فصل آینده خاطرنشان کرد: هیات مدیره واقعا لطف دارد ولی آنها هم باید نگاه شان را تغییر دهند و بدانند در چه جایگاهی هستند. استقلال ۳۰ میلیون هوادار در کل دنیا دارد وقتی با برد استقلال یا پرسپولیس جامعه خوشحال می شود چرا نباید دنبال خوشحالی مردم باشیم.

وی در خصوص اینکه گفته می شود به دنبال سرمربیگری در تیم ملی است، بیان کرد: به روح مادرم به تنها چیزی که فکر نمی‌کنم تیم ملی است. تمام فکر و ذکرم استقلال است و فقط آنهایی که دشمن تیم ملی و قلعه‌نویی هستند این حرف‌ها را مطرح می‌کنند. هر کسی که سرمربی تیم ملی است باید با تمام وجود از او حمایت کنیم.

سرمربی تیم فوتبال استقلال در خصوص اظهارات کارلوس کی‌روش پیرامون مشورت با قلعه‌نویی گفت: کی‌روش مربی بزرگی است که در باشگاه‌های بزرگی نیز حضور داشته است. استقلال هم البته استقلال ایران است و به هر حال نوعی تیم ملی محسوب می‌شود. اگر نیازی باشد با کی‌روش جلسه می‌‌گذاریم و برنامه‌ها و شرایط آتی را بررسی می‌کنیم.
کد مطلب: 28637
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *