۰
دوشنبه ۹ ارديبهشت ۱۳۹۲ ساعت ۱۲:۵۴

کاله بیش از حد آماده است

لیبروی تیم والیبال کاله با اشاره به فینالیست شدن این تیم در مسابقات باشگاه های آسیا که با پیروزی های متوالی به دست آمد، گفت: اینکه تمام حریف مان شکست خوردند به خاطر ضعف آنها نیست. ما خیلی آماده هستیم و شاید آمادگی مان بیش از حد باشد!
عبدالرضا علیزاده در گفتگو با خبرنگار مهر با بیان اینکه تیم کاله تنها یک گام تا هدفی که برای شرکت در رقابت‌های والیبال قهرمانی باشگاه‌های آسیا داشت، فاصله دارد اظهارداشت: امروز دیدار خود در مرحله نهایی مسابقات را باقدرت تر از همیشه برگزار می‌کنیم ت به هدف خود دست یابیم. کاله به قصد قهرمانی در مسابقات باشگاه‌های آسیا شرکت کرد و قهرمان هم خواهیم شد.

وی با اشاره به دیدارهای گذشته تیم والیبال کاله در مسابقات باشگاه‌های آسیا که همگی با پیروزی این تیم به پایان رسید، خاطرنشان کرد: والیبال ایران در حال حاضر قدرت برتر آسیاست و کاله هم نماینده همین والیبال است. کاله ۵ بازیکن ملی‌پوش دارد و علاوه بر آنها سایر بازیکنان در شرایط خیلی خوبی قرار دارند. اینکه تمام حریف‌مان شکست خوردند به خاطر ضعف آنها نیست. ما خیلی آماده هستیم و شاید آمادگی مان بیش از حد باشد! به همین دلیل به جز یک گیمی که به عراق واگذار کردیم، تمام بازی‌های دیگر را سه بر صفر بردیم.

لیبروی تیم والیبال کاله در مورد دلیل اینکه این تیم در گیم سوم دیدار مقابل حریفان در مسابقات باشگاه‌های آسیا با افت محسوس مواجه می‌شود، اظهارداشت: این پرسشی است که خیلی‌ها از ما می‌پرسند. به هر حال هیچ کدام از حریفان ما ضعیف نبوده‌اند که در هر سه گیم به راحتی تن به شکست دهند. آنها هم به دنبال این بودند که از هر فرصت برای نتیجه گیری استفاده کنند. از طرفی وقتی دو گیم را پیروز می‌شویم طبیعی است که در گیم سوم با آرامش و آسودگی خاطر بیشتر کار کنیم.

این بازیکن تاکید کرد: تیم ملی والیبال همین دو سال پیش در مسابقات جام جهانی تیم‌های بزرگی را شکست داد یا از آنها گیم گرفت. اما این دلیلی بر ضعیف بودن آنها نیست.

علیزاده با اشاره به اینکه الریان قطر حریف کاله در مرحله نهایی مسابقات والیبال باشگاه‌های آسیاست، اظهارداشت: فکر می‌کردم که رقیب اصلی ما در این رقابت‌ها نماینده قطر باشد. سعی می‌کنیم این تیم را هم شکست دهیم و قهرمان شویم.

به گزارش خبرنگار مهر، تیم والیبال کاله عصر یکشنبه با شکست دادن ۳ بر صفر لیونینگ چین به مرحله نهایی مسابقات قهرمانی باشگاه‌های آسیا صعود کرد. این تیم امروز دوشنبه در فینال این مسابقات و از ساعت ۱۶:۳۰ به مصاف الریان قطر می‌رود. الریان با غلبه بر تایوان پاورز چین تایپه فینالیست شد.
کد مطلب: 28702
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *