۰
دوشنبه ۹ ارديبهشت ۱۳۹۲ ساعت ۲۱:۴۵

آخرین قیمت سکه طلا در بورس

طی معامله امروز سکه طلا در بورس کالای ایران، سررسید اردیبهشت ماه در آخرین قیمت یک میلیون و ۳۷۶ هزار و ۵۰۰ تومان، در خرداد ماه یک میلیون و ۴۱۶ هزار تومان و تیر ماه نیز یک میلیون و ۴۵۱ هزار تومان قیمت‌گذاری و داد و ستد شد.
فارس: در معاملات آتی سکه طلا سررسید اردیبهشت ماه به یک میلیون و ۳۷۶ هزار تومان، خرداد ماه یک میلیون و ۴۱۶ هزار تومان و تیرماه یک میلیون و ۴۵۱ هزار تومان داد و ستد شد.
روز گذشته معاملات آتی سکه در سررسید اردیبهشت ماه جاری با قیمت تسویه شده یک میلیون و ۳۶۵ هزار تومان، خرداد ماه یک میلیون و ۳۹۹ هزار تومان و تیر ماه یک میلیون و ۴۳۱ هزار تومان به اتمام رسید.
بر اساس این گزارش روز گذشته قیمت‌ها در سررسید اردیبهشت ماه ۰.۰۴ منفی، خرداد ماه ۰.۰۹ مثبت و در نهایت تیر ماه ۰.۰۲ نسبت به روز گذشته کاری خود در نوسان بود.
این گزارش می‌افزاید، طی معامله امروز سکه طلا در بورس کالای ایران، سررسید اردیبهشت ماه در آخرین قیمت یک میلیون و ۳۷۶ هزار و ۵۰۰ تومان، در خرداد ماه یک میلیون و ۴۱۶ هزار تومان و تیر ماه نیز یک میلیون و ۴۵۱ هزار تومان قیمت‌گذاری و داد و ستد شد.
این گزارش می‌افزاید، تمام سررسیدهای آتی اردیبهشت، خرداد و تیر ماه با افزایش جزئی قیمت نسبت به روز گذشته همراه بود.
امروز در معاملات بازار نقدی سکه با افزایش قیمت مواجه شد که همین امر موجب روند صعودی قیمت‌ها در معاملات آتی شد.
براساس این گزارش برخی از کارشناسان معتقدند افزایش قیمت هر اونس طلای جهانی طلا و قیمت دلار در بازار از دیگر دلایل افزایش قیمت‌هاست.
پیش از این بسیاری از کارشناسان و معامله‌گران بازار سکه تاکید کرده بودند که قیمت‌ها تا حد بسیار بالایی حبابی است و بازار نقدی سکه در قبال کاهش قیمت هر اونس طلای جهانی مقاومت می‌کند.
یادآور می‌شود، این کارشناسان گفته بودند که هر قطعه سکه تمام بهار آزادی در زمان افت ۲۰۰ دلاری هر اونس طلای جهانی حداقل ۱۲۰ هزار تومان طبق فرمول محاسبه قیمت‌ها، حباب دارد.
کد مطلب: 28775
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *