۰
چهارشنبه ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۲ ساعت ۱۳:۱۰

اسپانسر در تلویزیون مثل نصیحت کردن است

تهیه‌کننده‌ی برنامه‌ی طنز «خنده بازار»، درباره‌ی اینکه آیا استفاده از اسپانسر در تلویزیون می‌تواند به حل مشکلات مالی این رسانه کمک کند و در عین حال به کیفیت برنامه‌ها آسیب نرساند؟ گفت: حضور اسپانسرها در تلویزیون مثل نصیحت کردن است که اگر غیرمستقیم باشد، قطعا تاثیرگذار خواهد بود.
فرید شب‌خیز خاطرنشان کرد: حضور اسپانسرها در تلویزیون در صورتی می‌تواند کمک کننده باشد که اشاره کوتاهی در قصه به آنها شود و این طور نباشد که کل داستان را احاطه کنند؛ بنابراین حضورشان مثل این است که می‌خواهیم فردی را نصیحت کنیم. اگر نصیحت‌هایمان غیرمستقیم باشد قطعا موفق خواهیم شد، اما بالعکس اگر مستقیم‌گویی کنیم تاثیری نخواهد داشت.

وی تاکید کرد: اگر اسپانسرها در برنامه‌ها و سریال‌های تلویزیون از مستقیم‌گویی پرهیز کنند، حضورشان یک حسن است؛ این در حالی است که برخی از اسپانسرها فکر می‌کنند وقتی برای کاری سرمایه‌گذاری می‌کنند باید کامل نشان داده شوند.

شب خیز با بیان اینکه حضور اسپانسرها بستگی به سیاست برنامه مورد نظر دارد، خاطرنشان کرد: در کل حضور اسپانسرها در تلویزیون به شرطی که کمک کننده باشد خوب است، از یک سو هم بستگی به سیاست‌های برنامه مورد نظر دارد.

تهیه‌کننده برنامه «خنده بازار» در پایان درباره‌ی پخش برنامه‌اش در ماه مبارک رمضان امسال، اعلام کرد:‌ در راستای طراحی آیتم‌های جدید برای ماه رمضان هنوز هیچ چیز مشخص نیست و باید جلساتی برگزار شود که فکر می‌کنم ظرف ۱۵ روز آینده به قطعیت می‌رسد.
کد مطلب: 28905
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *