۰
شنبه ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۲ ساعت ۱۰:۱۹

نگفتم در وزارت اطلاعات را گل بگیرند

باهنر دلیل وزارت اطلاعات دولت اصلاحات برای عدم تائید احمدی نژاد را موضوعات اقتصادی بیان کرد و افزود: آنها می گفتند که وی یک سری مبادلات مرزی را با مباشرت آقای محصولی انجام داده است.
محمدرضا باهنر در گفت‌وگو با مشرق درباره اظهارات وزیر اطلاعات دولت اصلاحات مبنی بر اینکه " باهنر گفت وزارت اطلاعاتی که احمدی نژاد را تائید نمی کند باید درش را گل گرفت" گفت: من البته چنین واژه ای را درباره وزارت اطلاعات در رسانه ها مطرح نکردم.

وی با اشاره به دیدار حضوری خود با یونسی تصریح کرد: قبل از آقای احمدی نژاد، تهران شهرداری به نام ملک مدنی داشت که از قضا پولدار نیز بود؛ من به آقای یونسی گفتم باید در وزارت اطلاعاتی که از فیلتر آن ملک مدنی رد می شود ولی احمدی نژاد از آن عبور نمی کند، تجدید نظر کرد.

عضو ائتلاف اکثریت اصولگرایان ادامه داد: در آن جلسه آقای یونسی گفت که " آقای ملک مدنی را یک اداره کل تائید کرده و من در جریان نبودم " و من نیز گفتم این درست نیست که بگوئید شما به عنوان وزیر در جریان نبودید.

باهنر دلیل وزارت اطلاعات دولت اصلاحات برای عدم تائید احمدی نژاد را موضوعات اقتصادی بیان کرد و افزود: آنها می گفتند که وی یک سری مبادلات مرزی را با مباشرت آقای محصولی انجام داده است، در حالی که در زمان آقای هاشمی درست یا غلط این کار مرسوم بود و پول این مساله نیز خرج ساختن جاده و پل و دیگر کارهای عمرانی می شد.

وی با بیان اینکه اگر این کار تخلف بود پس برای همه افراد تخلف محسوب می شد، اضافه کرد: ولی اگر بخواهیم بگوئیم که این کار احمدی نژاد برای سوءاستفاده بوده باید بگویم که وی اهل این حرف ها نیست و با مراقبتی که دارد نمی گذارد حرام و حلال در زندگی اش مخلوط شود.

عضو ائتلاف اکثریت اصولگرایان تصریح کرد: البته وقتی از حلقه های اول اطراف احمدی نژاد دور می شویم شاید تخلف ۳ هزار میلیاردی در آن کشف شود ولی خود رئیس جمهور و اطرافیان نزدیکش کسانی نیستند که اهل این حرف ها باشند.

باهنر با بیان اینکه هم اکنون نیز در همان مقدار حاضرم از احمدی نژاد دفاع کنم و از کارم پشیمان نیستم خاطرنشان کرد: بنده در آن جلسه بحث سیاسی کردم و عینا همان موضوع را مورد تائید قرار می دهم.
کد مطلب: 29082
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *