۰
شنبه ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۲ ساعت ۱۷:۰۴

تمدید تحریم‌های میانمار توسط آمریکا

نگرانی‌ها درباره ناتوانی مقام‌های میانمار از حل و فصل درگیری‌ها میان مسلمانان و بودائیان و همچنین برخی گزارش‌ها درباره سوء استفاده ارتش میانمار، از جمله مهمترین دلایل تصمیم مقام‌های واشنگتن برای تمدید یك‌ساله تحریم‌های هدفمند علیه میانمار بوده است.
دولت آمریكا به منظور تحت فشار قرار دادن مقام‌های میانمار برای پیشبرد روند اصلاحات، تحریم‌های هدفمند خود علیه این كشور را برای یك سال دیگر تمدید كرد.

به گزارش ایلنا به نقل از آسوشیتدپرس، نگرانی‌ها درباره ناتوانی مقام‌های میانمار از حل و فصل درگیری‌ها میان مسلمانان و بودائیان و همچنین برخی گزارش‌ها درباره سوء استفاده ارتش میانمار، از جمله مهمترین دلایل تصمیم مقام‌های واشنگتن برای تمدید یك‌ساله تحریم‌های هدفمند علیه میانمار بوده است.

این تحریم‌ها در حالی تمدید می‌شود كه اتحادیه اروپا اخیرا در واکنش به اجرای اصلاحات سیاسی در میانمار، تحریم‌های اقتصادی علیه این کشور و مقام‌های ارشد آن را لغو کرد.

تحریم‌های اتحادیه اروپا علیه میانمار در حالی لغو شده است که سازمان دیده‌بان حقوق بشر، مقام‌های این كشور را در ارتباط با خشونت‌های سال گذشته علیه اقلیت مسلمان مسئول دانسته و به پاک‌سازی قومی متهم کرده است.
کد مطلب: 29150
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *