۰
يکشنبه ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۲ ساعت ۱۵:۵۳

استقرار موشک‌های پاتریوت در خاک اسرائیل

اسرائیل از بیم حمله سوریه به سرزمین‌های اشغالی در پاسخ به حمله هوایی بامداد امروز به اطراف دمشق موشک‌های پاتریوت رادر شهرهای حیفا و صفد مستقر کرد.
ژیم صهیونیستی از بیم پاسخ سوریه به تجاوز بامداد امروز به اطراف «دمشق»، موشک‌های ضد موشک را در دو شهر مستقر کرد.

به گزارش ایلنا به نقل شبکه تلویزیونی المیادین، اسرائیل از بیم حمله سوریه به سرزمین‌های اشغالی در پاسخ به حمله هوایی بامداد امروز به اطراف دمشق موشک‌های پاتریوت رادر شهرهای حیفا و صفد مستقر کرد.

پیش از این تلویزیون رسمی سوریه اعلام کرد که رژیم صهیونیستی با موشک به تاسیسات نظامی این کشور در شمال دمشق حمله کرد.

تلویزیون رسمی دولت سوریه تصریح کرد که مرکز پژوهش‌های نظامی «جمرایا» در شمال دمشق توسط اسرائیل مورد حمله قرار گرفت. این تاسیسات ماه ژانویه نیز توسط اسرائیل هدف حمله قرار گرفته بود.

تلویزیون سوریه افزود که حمله جدید اسرائیل تلاش برای بالا بردن روحیه تروریست‌ها است که این روز‌ها ضربات سختی توسط ارتش سوریه بر آن‌ها وارد شده است.

این در حالی است که بامداد امروز انفجارهایی قوی در نزدیکی دمشق به وقوع پیوست و دود غلیظی از محل انفجار‌ها به آسمان رفت.

برخی از ساکنان محلی نیز گفتند که پیش از وقوع انفجار‌ها در نزدیکی دمشق چندین هواپیما را در آسمان دیده بودند.

از طرف دیگر، اسرائیل از هر گونه اظهار نظری در این زمینه خودداری کرده است.

شبکه تلویزیونی روسیا الیوم نیز گزارش داد که پس از وقوع چندین انفجار در دمشق، افراد مسلح تلاش کردند وارد دمشق و پایگاه‌های نظامی اطراف پایتخت شوند که این امر باعث وقوع درگیری شدید میان نیروهای ارتش و افراد مسلح شد.

بنا بر این گزارش، صدای تیراندازی و حتی گلوله‌باران توپخانه‌ای به گوش رسیده است و ارتش موفق شد از ورود افراد مسلح به دمشق جلوگیری کند.

در همین حال شبکه تلویزیونی الجزیره نیز در خبری به نقل از مرکز اطلاع‌رسانی سوریه اعلام کرد که سلسله انفجارهایی که مناطق مختلفی از دمشق و اطراف آن را به لرزه درآورد، مقرهای لشکر چهارم در منطقه «جبل قاسیون» و تیپ ۱۰۴ که تیپ موشک‌ها و انبارهای تسلیحات و مهمات است را هدف قرار داده است.

الجزیره افزود که حملات بامداد امروز مقر گارد ریاست‌جمهوری و از جمله لشکر ۱۰۵ را در پشت کاخ «الشعب» هدف قرار داد.
کد مطلب: 29240
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *