۰
يکشنبه ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۲ ساعت ۱۷:۵۲

مشایی گرفتن تایید صلاحیتش را تکذیب کرد

برخی سایت ها خبری مبنی بر این که رییس دبیرخانه جنبش عدم تعهد عنوان کرده است که صلاحیتم را در آسمان ها گرفته ام، نیازی به تایید صلاحیت از سوی شورای نگهبان ندارم، منتشر کرده بودند.
روابط عمومی ریاست جمهوری مطلب یک سایت خبری پیرو انتساب اظهارات «اسفندیار رحیم مشایی» مبنی بر تایید صلاحیت خویش را کاملا بی اساس و کذب محض دانست و تاکید کرد:این گونه خبرسازی ها از اساس بر پایه دروغ پردازی صورت گرفته است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری، در این تکذیبه آمده است: متأسفانه برخی سایت ها و رسانه ها که وابستگی آنها بر همگان مشهود و معلوم است با انتشار خبرهای ساختگی، جعلی و با بداخلاقی تمام در دامن زدن به موضوعات حساسیت برانگیز، به دنبال پیاده سازی سناریوهای موهوم خود هستند.

در ادامه این تکذیبیه آمده است: هدف اصلی از انتشار برخی مطالب دروغین در آستانه انتخابات از بین بردن زمینه های خلق حماسه سیاسی است که به فضل الهی ملت با هوشیاری کامل تمام توطئه های دشمنان را خنثی خواهد کرد.

مرکز روابط عمومی ریاست جمهوری ضمن تکذیب مجدد و موکد این گونه خبرسازی های مجعول و با تأکید بر غیرقابل چشم پوشی بودن این بداخلاقی ها، خواستار رسیدگی و اقدام مناسب دستگاه قضا با این گونه اقدامات شد.

روز گذشته (شنبه) برخی سایت ها خبری مبنی بر این که رییس دبیرخانه جنبش عدم تعهد عنوان کرده است که صلاحیتم را در آسمان ها گرفته ام، نیازی به تایید صلاحیت از سوی شورای نگهبان ندارم، منتشر کرده بودند.
کد مطلب: 29253
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *