۰
يکشنبه ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۲ ساعت ۱۸:۱۰

شلیک موشک های فلسطینی به اسرائیل

منابع امنیتی رژیم صهیونیستی از اصابت گروه های مقاومت فلسطینی به شهرک اسرائیلی "اشکول" خبر دادند.
به گزارش تسنیم به نقل از پایگاه خبری "روتر نت"، یک موشک گروه های مقاومت از غزه به شهر اشکول واقع در جنوب اراضی اشغالی اصابت کرد.
این پایگاه صهیونیستی در ادامه گزارش داد؛ شلیک این موشک گروه های مقاومت می تواند در واکنش به حملات بامداد امروز اسرائیل به سوریه صورت گرفته باشد.
رژیم صهیونیستی بامداد امروز یک مرکز تحقیقاتی در حومه دمشق را بمباران کرد که این حمله هوایی محکومیت ایران، جنبش جهاد اسلامی فلسطین، سودان و لبنان را در پی داشته است.
روزنامه آمریکایی 'هافینگتن پست' نوشت: اقدامات اسرائیل در حمله به مواضع نظامی ارتش سوریه نشان دهنده دخالت آشکار تل‌آویو در بحران این کشور به نفع مخالفان بشار اسد است.
وزیر خارجه انگلیس در واکنش به حملات رژیم صهیونیستی به سوریه گفت: اسرائیل حق دفاع از خود را دارد و ما باید به این حق احترام بگذاریم.
ویلیام هیگ گفت: باید کمک‌ها به گروه‌های مخالف سوری را افزایش داد، زیرا این تنها راه کشاندن بشار اسد به پای میز مذاکره است.
'نبیل العربی'، دبیرکل اتحادیه عرب ساعتی پیش با محکومیت اقدام رژیم صهیونیستی در تجاوز به خاک سوریه، از شورای امنیت خواست برای عدم تکرار چنین حملاتی از خود تحرک نشان دهد.
'بنیامین بن الیعازر'، وزیر جنگ پیشین رژیم صهیونیستی گفت: در صورتی که تل‌آویو عامل حمله به سوریه باشد این حمله با چراغ سبز آمریکا صورت گرفته است.
کد مطلب: 29257
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *