۰
دوشنبه ۸ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۷:۳۴

محدودکردن زمان استحمام اسرای فلسطینی

وزیر امنیت داخلی رژیم صهیونیستی خواستار کاهش مدت زمان استحمام اسرای فلسطینی به بهانه "استفاده بیش از حد آن‌ها از آب" شد.
وزیر امنیت داخلی رژیم صهیونیستی خواستار کاهش مدت زمان استحمام اسرای فلسطینی به بهانه "استفاده بیش از حد آن‌ها از آب" شد.
به گزارش ایسنا، به نقل از خبرگزاری فلسطینی "صفا" ، گلعاد ارادان، وزیر امنیت داخلی رژیم صهیونیستی مدعی شد که  یک اسیر فلسطینی سه برابر میزان معمول یک اسرائیلی‌ آب مصرف می‌کند.
این وزیر اسرائیلی از رئیس اداره زندان‌ها خواست تا زمان استحمام اسرای فلسطینی را کاهش دهد و مقدار محدودی از آب را برای استحمام آن‌ها اختصاص دهد.
مسئولان زندان‌های رژیم صهیونیستی مجازات‌هایی را علیه اسرای فلسطینی اعمال می‌کنند که از جمله این مجازات‌ها می‌توان به محروم کردن اسیران از نیازهای اساسی‌شان، حبس آن‌ها در سلول‌های انفرادی و اعمال سیاست بی‌توجهی پزشکی که در پی آن ۲۱۶ اسیر فلسطینی در زندان‌ها به شهادت رسیدند، اشاره کرد.
در همین راستا، روزنامه عبری‌زبان "اسرائیل‌الیوم"، نوشت: مسئولان زندان‌های اسرائیل اخیرا به محدود کردن ساعات استحمام زندانیان امنیتی مبادرت ورزیدند که این اقدام پس از آن صورت گرفت که این احتمال رفت که آن‌ها شیر آب را برای ساعات زیادی باز می‌گذارند تا به اسرائیل ضرر وارد کنند.
طبق اعلام مقامات زندان‌های رژیم صهیونیستی، اسرای فلسطینی صدها هزار متر مکعب از آب را  مصرف می‌کنند که هزینه آن سالانه به میلیون‌ها شِکِل می‌رسد.
اداره زندان‌های اسرائیل اعلام کرده است که زندانیان امنیتی بیشتر از زندانیان کیفری آب مصرف می‌کنند و در طول روز زندانیان کیفری مدت زمان کمتری در بازداشتگاه‌ها حضور دارندو به کار و انجام وظایف مختلف می پردازند، در حالی که زندانیان امنیتی تمام روز در بازداشتگاه به سر می‌برند.
مسئولان اسرائیل مدعی هستند که اسرای فلسطینی می‌خواهند با "هدر دادن آب" با نوع جدیدی از "تروریسم" به اسرائیل ضرر برسانند و به همین دلیل شیر آب حمام را چندساعت باز می‌گذارند.
به همین منظور مسئولان زندان‌های اسرائیل شروع به جداکردن لوله‌های توالت و حمام کرده‌اند تا ساعات استحمام اسرای امنیتی را کاهش دهند.
کد مطلب: 91381
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *