۱
دوشنبه ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۲ ساعت ۱۵:۵۲

ارومیه امتیاز تیم لیگ برتری را خرید

شخص رییس جمهوری نیز در این مورد تاکید زیادی برای عقد تفاهمنامه داشتند و در انجام اقدامات لازم و قانونی آن دستورات لازم را دادند.
سرپرست اداره کل ورزش و جوانان آذربایجان غربی از انعقاد تفاهمنامه خرید امتیاز یک تیم لیگ برتری برای استان خبر داد.

علی خلیلی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این تفاهمنامه در حاشیه جلسه دیشب هیات دولت بین وزارت ورزش و جوانان، وزارت صنعت، معدن و تجارت و استانداری آذربایجان غربی منعقد شد.

وی اظهارداشت: این تفاهمنامه در راستای برآورده کردن مطالبات به حق مردم استان برای داشتن یک تیم فوتبال در لیگ برتر یا دسته یک کشور به اجرا درآمده است.

وی افزود: شخص رییس جمهوری نیز در این مورد تاکید زیادی برای عقد تفاهمنامه داشتند و در انجام اقدامات لازم و قانونی آن دستورات لازم را دادند.

خلیلی گفت: بر اساس توافق های به عمل آمده نخستین جلسه هماهنگی این تفاهمنامه در آینده نزدیک و با حضور محمد عباسی وزیر ورزش و جوانان، مهدی غضنفری وزیر صنعت، معدن و تجارت و وحید جلال زاده استاندار آذربایجان غربی برگزار می شود و پس از انجام مراحل اولیه، اقدامات قانونی آن به مرحله اجرا درمی آید.

خلیلی گفت: این اداره کل در راستای اجرایی شدن مفاد تفاهمنامه تمام تلاش و توان خود را به کار می بندد که این امر مهم بزودی در استان اتفاق بیفتد.

وی اظهار کرد: استان آذربایجان غربی ظرفیت های بالفعل و بالقوه ای در اختیار دارد و مطمئنا با حضور یک تیم فوتبال در این استان بسیاری از استعدادهای این منطقه به منصه ظهور می رسد.

وی ادامه داد: با ساخت و بهره برداری از ورزشگاه ۱۵ هزار نفری امکان میزبانی رقابتها لیگ کشوری را خواهیم داشت و پیش بینی می شود این ورزشگاه تا یک ماه آینده به بهره برداری برسد.

خلیلی گفت: وزیر ورزش و جوانان در بازدیدی که عصر روز یکشنبه از زمین چمن مصنوعی هاکی نقده و ورزشگاه ۱۵ هزار نفری ارومیه داشتند امکانات و ظرفیت های موجود در استان را بسیار خوب و ارزنده ارزیابی کرد.

وی در خصوص طرح های ورزشی نیمه تمام استان گفت: در نظر داریم با تسریع در روند اجرایی پروژه های عمرانی، با تامین اعتبارات لازم برخی از این طرحها تا پایان خرداد ماه امسال به بهره برداری برسند.
کد مطلب: 29335
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *