۰
سه شنبه ۲۴ مرداد ۱۳۹۱ ساعت ۱۸:۰۱

صداوسيما عملكردش را در زلزله گزارش كرد؛ مجلس رضايت داد

مدیر کل امور مجلس صداوسیما با حضور در کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی گزارشی از عملکرد رسانه ملی در سطح شبکه‌های استانی و ملی ارائه کرد.

 درپی اظهار نظر برخی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی از عملکرد صداوسیما در خصوص حادثه زلزله در استان آذربایجان شرقی، محمود عاطفی (مدیر کل امور مجلس صداوسیما) با حضور در کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی ضمن ابلاغ ابراز همدردی و تاسف مدیران و مسؤولان صداوسیما از مصیبت وارده به هموطنان آذری، گزارشی از عملکرد رسانه ملی را در سطح شبکه‌های استانی و ملی ارائه کرد.

در این جلسه اعضای کمیسیون عمران مجلس نقطه نظرات خود را بیان کردند و در ادامه عاطفی ـ مشاور رییس سازمان و مدیرکل امور مجلس صداوسیما ـ گزارشی از اقدامات این سازمان از دقایق اولیه وقوع زلزله را برای اعضای کمیسیون تشریح کرد.

در اين ارتباط دفتر مدیريت کل امور مجلس صداوسیما به ايسنا اعلام كرد، اعضای کمیسیون عمران مجلس نيز از عملکرد صداوسیما در پوشش اخبار و رویدادهای مربوط به زلزله شمال غرب کشور ابراز رضایت کردند.

دکتر احمد مقیمی نایب رییس کمیسیون عمران مجلس در این زمينه گفت: گزارش ارائه شده از سوی نماینده صداوسیما در خصوص این سازمان در نحوه پوشش و اطلاع‌رسانی مورد بررسی و رضایت اعضای کمیسیون قرار گرفت.

مقیمی اضافه کرد: در جلسه کمیسیون برخی از اعضا نسبت به پخش برنامه «خنده بازار» از شبکه سه سیما ابراز نارضایتی کردند که آقای عاطفی اظهار كرد، جناب آقای ضرغامی ریاست محترم سازمان و مسؤولان معاونت سیما تذکرات لازم را به عوامل و مدیران پخش شبکه مذکور داده‌اند.

کد مطلب: 2954
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *