۰
شنبه ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۲ ساعت ۱۱:۱۹

شعار کاهش تورم کاندیداها، موج‌سواری است

عده ای سعی می‌کنند با سوءاستفاده از مشکلات معیشتی مردم در انتخابات جایی پیدا کنند/ رسانه‌ها با تصویر درست از نامزدهای انتخاباتی می‌توانند از بروز مباحث عوام فریبانه جلوگیری کنند.
عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس گفت: موج سواران انتخاباتی با استفاده از شعارهایی چون کاهش تورم به دنبال جمع آوری آراء هستند.

عیسی امامی نماینده مردم گرگان و آق‌قلا در مجلس شوای اسلامی در گفتگو با خبرنگار ایلنا با اشاره به انتخابات پیش رو اظهار داشت: عده‌ای سعی می‌کنند با سوءاستفاده از مشکلات معیشتی مردم در انتخابات جایی پیدا کنند.

وی با اشاره به وعده‌های کاندیداها در آستانه انتخابات افزود: برخی با استفاده از شعارهایی چون کاهش تورم ایجاد مسکن ازدواج و ثبات خانواده به دنبال جمع آوری آراء در انتخابات بوده و بعد از انتخابات فراموش می‌کنند که باید تورم و سایر مشکلات موجود در جامعه را کنترل کنند.

نماینده مردم گرگان و آق قلا در ادامه با بیان اینکه رسانه‌ها با تصویر درست از نامزدهای انتخاباتی می‌توانند از بروز مباحث عوام فریبانه جلوگیری کنند بیان داشت: موج سواران انتخاباتی پیش از پیش به شعار کاهش تورم روی آورده‌اند اما رسانه‌ها در این میان وظایف خطیری را برعهده دارند.

عضو کمیسیون برنامه و بودجه در مجلس شورای اسلامی خاطر نشان کرد: نباید اشخاص با شعارهای غیر واقعی وارد عرصه انتخابات شده و بعد از کسب آراء جوابگوی مشکلات مردم نباشند.
کد مطلب: 29720
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *