۰
شنبه ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۲ ساعت ۱۳:۰۶

زاهدی: ستاره‌دار شدن دانشجویان سیاسی نیست!

ممنوعیت تحصیل دانشجویان ستاره دار صحت ندارد/این اتفاق برای دانشجویانی رخ می‌دهد که دچار مشکلاتی از قبیل نقص پرونده دانشجویی و کارنامه تحصیلی هستند که این دانشجویان با درج ستاره در مقابل نامشان موظف هستند نسبت به تکمیل پرونده خود اقدام نمایند.
محمدمهدی زاهدی که برای نظارت بر روند مراحل ثبت نام نامزدهای یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری به وزارت کشور مراجعه کرده بود در جمع خبرنگاران گفت: روند ثبت نام به خوبی در حال پیگیری است و امیدواریم فرد منتخب مردم بتواند خوب عمل کند.

به گزارش خبرنگار ایلنا عضو هیئت اجرایی مرکزی انتخابات ریاست جمهوری در رابطه با انتخابات شورای شهر تصریح کرد: وقتی صحبت از حکومت دینی و مردم سالاری می کنیم مردم می بایست در سرنوشت خود حاضر و موثر باشند که شورای شهر می‌تواند به نوعی تجلی این ادعا محسوب شود.

وی ادامه داد: انتخابات شوراها نشان می دهد که جمهوری اسلامی زیرساخت هایش براساس حضور مردم است و مردم وقتی در انتخابات شوراها یا ریاست جمهوری حاضر می شوند می توانند بیشتر به مشکلات بپردازند و خیلی از مشکلاتی که فکر می کنند باید توسط دولت حل شود را خودشان حل کنند.

نماینده مردم کرمان خاطرنشان کرد: در بسیاری از شهرها دولت بودجه ای را در نظر نمی گیرد لذا شوراها با تنظیم مصوبات و برنامه ریزی بودجه هایی را برای شهرداری در نظر می گیرند و در نهایت می توانند مسائل شهر خود را حل نمایند.

زاهدی با بیان این که مردم باید در انتخابات افراد صالح و کارشناس در عرصه های مختلف را انتخاب کنند افزود: در شورای شهر به افراد کاردان در تمامی ابعاد از جمله مدیریت شهری، محیط زیست، عمرانی و بسیاری از موارد دیگر نیازمند هستیم و اعضای شورای شهر باید امین مردم باشند چرا که اگر این گونه نباشد ممکن است در شورای شهرها رانت خواری های بزرگ و اطلاعاتی صورت بگیرد.

عضو هیئت اجرایی مرکزی انتخابات ریاست جمهوری با بیان اینکه شهردار هر شهر زیر نظر شوراها انتخاب می شوند عنوان کرد: اگر شورا از افراد صالحی تشکیل نشده باشد بدون شک شهرداری فاقد لیاقت و شایستگی انتخاب می شود و زیرساخت های شهرداری هر شهر دچار مشکلات عدیده ای خواهد شد لذا نمی توان از اهمیت انتخابات شورای شهر غافل ماند.

زاهدی در پاسخ به سوال یکی از خبرنگاران مبنی براینکه ستاره دار شدن دانشجویان از چه زمانی و به جه علتی آغاز شده است تاکید کرد: این اتفاق برای دانشجویانی رخ می دهد که دچار مشکلاتی از قبیل نقص پرونده دانشجویی و کارنامه تحصیلی هستند که این دانشجویان با درج ستاره در مقابل نامشان موظف هستند نسبت به تکمیل پرونده خود اقدام نمایند.

وی در ادامه ممنوعیت تحصیل دانشجویان ستاره دار را رد کرد و گفت:‌ستاره دار شدن دانشجویان هیچ ربطی با مسائل سیاسی ندارد.
کد مطلب: 29743
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *