۰
سه شنبه ۲۷ فروردين ۱۳۹۲ ساعت ۱۲:۴۱

احساس تکلیف قریب الوقوع یکی دیگر از وزرای احمدی نژآد

کامران دانشجو وزیر علوم به زودی کاندیداتوری خود در یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری را اعلام خواهد کرد.
به گزارش فریادگر،«راه دانشجو» که از سایت‌های خبری نزدیک به وزیر علوم به شمار می‌رود از کاندیداتوری قریب‌الوقوع وی خبر داده است. راه دانشجو نوشته است:

بر اساس شنیده‌های خبرنگار راه دانشجو، کامران دانشجو وزیر علوم به زودی کاندیداتوری خود در یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری را اعلام خواهد کرد تا بتواند رأی جامعه دانشگاهی را از آن خود کند.

بر اساس این گزارش، کامران دانشجو که خود را مجری سرسخت پیاده‌سازی پروژه اسلامی کردن دانشگاه‌ها می‌داند، در حالی پا به عرصه انتخابات می‌گذارد که سخت امیدوار است تا بتواند رأی دانشجویان و اساتید دانشگاه‌های سراسر کشور را به خود اختصاص دهد.

گفتنی است چنانچه کاندیداتوری کامران دانشجو در انتخابات یازدهم ریاست جمهوری قطعی شود وی نیز از جمله وزرای کابینه احمدی‌نژاد خواهد بود که به رقابت با کاندیدای دولت که از حمایت رئیس دولت‌های نهم و دهم نیز برخوردار است می‌پردازد. از جمله وزرای سابقی که هم‌اکنون پای به عرصه رقابت‌های انتخاباتی گذاشته‌اند می‌توان به مصطفی پورمحمدی، منوچهر متکی و به احتمال زیاد کامران باقری لنکرانی اشاره کرد.

لازم به ذکر است که اخیرا کامران دانشجو وزیر علوم در مقابل درخواست رئیس جمهور مبنی بر برکناری روسای دانشگاه‌های تهران و تربیت مدرس مقاومت کرده است، مقاومتی که نشان از اختلافات این دو می‌دهد هرچند که دانشجو در مصاحبه‌ای اعلام کرد که با توضیحاتی که وی به رئیس جمهور داده است گویا موضوع برکناری روسای این دو دانشگاه منتفی شده است.
کد مطلب: 27581
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *