۰
يکشنبه ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۲ ساعت ۱۳:۰۵

خطر مرگ از بیخ گوش 40 مسافر اتوبوس گذشت

تنها شش تن از مسافران این اتوبوس دچار مصدومیت شده‌اند که عوامل اورژانس آنان را به مراکز درمانی منتقل کردند.
سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از برخورد خونین دو دستگاه کامیون با یکدیگر در جاده ورامین خبرداد.

سید جلال ملکی  در تشریح جزئیات این خبر گفت: وقوع یک مورد حادثه رانندگی در ساعت ۹:۳۶ به سامانه ۱۲۵ اطلاع داده شد که در پی آن آتش‌نشانان ایستگاه ۸۶ به محل حادثه واقع در جاده ورامین بعد از پل فیروز‌آباد اعزام شدند.

وی ادامه‌داد: آتش‌نشانان پس از حضور در محل مشاهده کردند که یک دستگاه کامیون بنز و یک دستگاه کامیون فوتون به شدت از روبرو با یکدیگر برخورد کرده‌اند، به طوری که راننده کامیون فوتون داخل کابین محبوس شده است.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران با اشاره به اجرای عملیات آتش‌نشانان برای خارج‌کردن فرد حادثه‌دیده از داخل کابین به ایسنا گفت: آتش‌نشانان راننده ۳۲ ساله این کامیون را که به شدت مصدوم شده بود را خارج و به عوامل اورژانس مستقر در محل تحویل دادند که آنان مرگ وی را به علت شدت جراحات وارده، تایید کردند.

ملکی با بیان اینکه در جریان این حادثه، به راننده کامیون بنز آسیبی وارد نشد، خاطرنشان کرد: آتش‌نشانان پس از بازگرداندن کامیون‌ها به حالت اولیه در ساعت ۱۰:۲۱ به عملیات خود خاتمه داده و محل را برای بررسی علت حادثه، به عوامل راهور تحویل دادند.

برخورد خونین کامیون و اتوبوس در جاده خاوران
سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران همچنین از تصادف شدید یک دستگاه کامیون با یک اتوبوس بین شهری در جاده خاوران خبر داد و افزود: این حادثه در ساعت ۰۰:۴۵ بامداد به آتش‌نشانی اطلاع داده شد و به دنبال آن عوامل ایستگاه ۶۳ و گروه نجات ۱۵ به محل حادثه واقع در مسیر غرب به شرق جاده خاوران محدوده تعویض پلاک اعزام شدند.

وی با بیان اینکه اتوبوس مسافربری حامل ۴۰ مسافر بود، گفت: آتش‌نشانان پس از حضور در محل اقدام به ایمن‌سازی و قطع برق خودروها کرده و مسافران را از اتوبوس خارج کردند.

به گفته ملکی، تنها شش تن از مسافران این اتوبوس دچار مصدومیت شده‌اند که عوامل اورژانس آنان را به مراکز درمانی منتقل کردند.
کد مطلب: 29858
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *