۰
دوشنبه ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۲ ساعت ۱۰:۵۸

نجات خدمه کشتی حادثه دیده در دریای عمان

خدمه این شناور که به دلیل شرایط نامساعد جوی در آب های دریای عمان در حال غرق شدن بودند با حضور به موقع نیروهای تجسس اداره کل بنادر و با همکاری نیروهای دریایی ارتش مستقر در کنارک از مرگ حتمی نجات یافتند.
 رئیس اداره نجات و حفاظت دریایی اداره کل بنادر و دریانوردی سیستان و بلوچستان از نجات جان ۹ خدمه شناور تجاری حادثه دیده در دریای عمان خبر داد.

مجید عیدی مقدم در گفتگو با مهر اظهار داشت: به دنبال اعلام وضعیت اضطراری و حادثه غرق شدگی یک شناور تجاری در ۳۲ مایلی بندر چابهار در ساعت ۲۲:۱۵ دقیقه شب گذشته مرکز هماهنگی جستجوی دریایی بندر چابهار با اعزام واحد های تجسس و نجات موفق به نجات جان خدمه این شناور شد.

وی افزود: خدمه این شناور که به دلیل شرایط نامساعد جوی در آب های دریای عمان در حال غرق شدن بودند با حضور به موقع نیروهای تجسس اداره کل بنادر و با همکاری نیروهای دریایی ارتش مستقر در کنارک از مرگ حتمی نجات یافتند.

وی افزود: با اعزام شناور هادی ۵ از بندر چابهار و پرسنل اداره نجات و حفاظت دریایی چابهار امدادگران موفق شدن تا تمامی خدمه شناورحادثه دیده را از آب گرفته و به مراکز درمانی در بندر چابهار منتقل کنند.

وی افزود: شناور حادثه دیده حامل کالاهای تجاری از بندر دبی به مقصد چابهار بود که به دلیل شرایط جوی نامناسب در دریای عمان دچار حادثه شد.
کد مطلب: 29948
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *