۰
دوشنبه ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۲ ساعت ۱۰:۰۶

لنکرانی: وجود دو کاندیدا از یک گفتمان ایجاد مشکل نمی‌کند

بنده تاکنون هزينه خاصی برای تبلیغات انتخابات نداشته‌ام به جز بلیط‌های رفت و برگشت هواپیما که از شیراز به شهرهای مختلف داشته‌ایم.
کاندیدای جبهه پايداري در انتخابات ریاست جمهوری گفت: گفتمان ما و آقای جلیلی از یک نوع است و در این راستا تلاش می‌کنیم که در روز ۲۴ خردادماه یک نماینده از گفتمان انقلاب اسلامی در صحنه حضور داشته باشد تا نیروهای حزب اللهی دچار ابهام نشوند.

کامران باقری لنکرانی در پاسخ به این سوال خبرنگار مهر در قم در که با حضور آقای جلیلی در عرصه انتخابات تصمیم گیری جدیدی اتخاذ خواهند کرد یا نه، اظهار داشت: ما معتقدیم که رقابت باید بین گفتمانی باشد و در این راستا افتخا می‌کنیم که با برخی از گفتمان‌های موجود در عرصه انتخابات رقابت کنیم و در حقیقت انتخابات این دوره ریاست جمهوری رقابت بین گفتمان‌ها است نه رقابت بین افراد.

کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری عنوان کرد: در گذشته با آقای جلیلی در خصوص تصمیمش برای ورود به عرصه انتخابات گفتگو کردم که در آن زمان ایشان برای کاندیداتوری نظری نداشتند اما روز شنبه برای حضور در این عرصه ثبت نام کردند.

باقری لنکرانی گفت: گفتمان ما و آقای جلیلی از یک نوع گفتمان است و در این راستا تلاش می‌کنیم که در روز ۲۴ خردادماه و روز انتخابات یک نماینده از گفتمان انقلاب اسلامی در صحنه حضور داشته باشد تا نیروهای حزب اللهی دچار ابهام و سردرگمی نشوند.

وزیر بهداشت و درمان دولت نهم، همچنین عنوان کرد: در شرایط فعلی مشاهده می‌شود که از گفتمان‌های مختلف تعداد زیادی نماینده برای انتخابات ثبت نام کرده‌اند و از سويی هم به نظر نمی‌رسد که وجود دو کاندیدا از یک گفتمان در این شرایط مشکل چندانی ایجاد کند.

وی در خصوص هزینه‌های تبلیغاتی خود نیز اظهار داشت: بنده تاکنون هزينه خاصی برای تبلیغات انتخابات نداشته‌ام به جز بلیط‌های رفت و برگشت هواپیما که از شیراز به شهرهای مختلف داشته‌ایم.

باقری لنکرانی با بیان اینکه باید منشور تبلیغات داشته باشیم، افزود: امیدوارم در این دوره از انتخابات به گونه‌ای عمل کنیم که نشان دهیم با هزینه کم هم می‌توان در این عرصه تأثیرگذار بود.
کد مطلب: 29937
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *