۰
جمعه ۲۴ شهريور ۱۳۹۱ ساعت ۱۰:۰۳
سردار زاده‌کمند:

ایران سال آینده میزبان مسابقات کشتی ارتش‌های جهان خواهد بود

جانشین معاون هماهنگ‌کننده ناجا از برگزاری مسابقات قهرمانی کشتی مردان ارتش‌های جهان در سال آینده در ایران خبر داد.
سردار زاده‌کمند در حاشیه اختتامیه سی‌وسومین دوره مسابقات قهرمانی والیبال مردان ارتش‌های جهان در جمع خبرنگاران گفت:‌ با همیاری و تعامل بوجود آمده بین تمام مسئولان برگزاری این دوره از مسابقات توانستیم به بهترین شکل ممکن این دوره را میزبانی کنیم و از نظر فنی و پشتیبانی سابقه‌ای درخشان از خود به جای بگذاریم.

وی ادامه داد: تمام ۸ تیم حضور یافته در این دوره از مسابقات رضایتمندی کامل از نوع برگزاری داشتند چرا که ما با کمک فدراسیون والیبال سعی بر آن داشتیم تا از نظر فنی سطح مسابقات نسبت به سالهای قبل رشد چشمگیری داشته باشد.

این مقام ارشد انتظامی گفت:‌ تیم‌ها برای خروج از کشور هیچ مشکلی ندارند و اگر چالشی پیش روی‌ آنها باشد تمام تلاش خود را برای از بین رفتن آن به کار خواهیم گرفت.

جانشین معاون هماهنگ کننده ناجا با اشاره به اینکه نیروهای مسلح ایران توانمندی بالایی در عرصه‌ ورزش دارند اظهار داشت: با توجه به آزمایشاتی که در این دوره از مسابقات پس دادیم و رضایتمندی که نماینده رسمی ارتش‌های جهان از برگزاری مسابقات داشت، امیدواریم این توفیق دست دهد که در سایر رشته‌ها به عنوان میزبان شناخته شویم.

وی در پاسخ به پرسش خبرنگار فارس که آیا در سال‌های آینده میزبانی پیش‌بینی شده یا خیر اظهار داشت: سال آینده ایران میزبان مسابقات قهرمانی کشتی مردان ارتش‌های جهان خواهد بود.
کد مطلب: 6681
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *