۱
۲
پنجشنبه ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۲ ساعت ۱۳:۱۹
نگرانی جریان اصولگرا از شکست در انتخابات افزایش یافته است

رد صلاحیت هاشمی ؛ تنها امید اصولگرایان

رد صلاحیت هاشمی ؛ تنها امید اصولگرایان
ثبت نام اکبر هاشمی رفسنجانی در انتخابات ریاست جمهوری یازدهم تمام معادلات اصولگرایان را برهم زده و حال ، رد صلاحیت دور از انتظار هاشمی ، تنها امید آنها برای به دست گرفتن قدرت است.
به گزارش پایگاه خبری فریادگر ، شانس بالای هاشمی رفسنجانی برای پیروزی در انتخابات با حمایت اصلاح طلبان به موازات اختلافات شدید در بین جریان اصولگرا که آنها را به گروههای مختلفی تقسیم کرده و انشقاق میان آنها را به شدت افزایش داده ، نگرانی اصولگرایان را از شکست در انتخابات روز به روز بیشتر می کند.
حضور هاشمی در انتخابات نه تنها باعث ریزش در ستادهای انتخاباتی برخی کاندیداهای اصولگرا شده ، بلکه حامیان برخی از کاندیداهای ثبت نام کرده جریان اصولگرا را هم به سمت هاشمی سوق داده است.
در چنین شرایطی موضع گیریهای برخی کاندیداهای اصولگرا و رسانه های حامی آنان علیه هاشمی رفسنجانی شدت یافته است.
از سوی دیگر آنها روی این موضوع نیز تاکید می کنند که اگر فردی برای انتخابات ریاست جمهوری تأیید نشد ، به معنای عدم صلاحیت او برای برعهده گرفتن سایر مسوولیتها نیست.
به نظر میرسد ردصلاحیت احتمالی هاشمی و خروج او از عرصه رقابت ، تنها امید جریان اصولگرا برای پیروزی احتمالی در انتخابات باشد و به همین دلیل بیش ازهر زمان دیگری روی این موضوع تأکید می کنند.
این در حالیست که صاحب نظران سیاسی معتقدند ریسک رد صلاحیت هاشمی بسیار بالاست و چالشهای تازه ای را در عرصه سیاسی ایجاد می کند و به همین دلیل صاحب نظران تأیید صلاحیت هاشمی را قطعی ارزیابی می کنند.
کد مطلب: 30282
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *


بیات
مگر می شود هاشمی رد صلاحیت بشود ؟ این به اصطلاح اصولگرایانی که دنبال رد صلاحیت هاشمی هستن ، فکر نمیکنن که اگه رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام رد صلاحیت شود ، دیگه نظام چه مشروعیتی خواهد داشت !!!!؟؟؟؟؟؟