۱
۳
جمعه ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۲ ساعت ۱۷:۴۷

فراخوان یک نشریه برای بررسی سوء مدیریت بی سابقه در پتروشیمی بندرامام

فراخوان یک نشریه برای بررسی سوء مدیریت بی سابقه در پتروشیمی بندرامام
سوء مدیریت در پتروشیمی بندر امام موجب شده نشریه تخصصی "عصر کیمیاگری" در فراخوانی اعلام کند قصد دارد طی پرونده ویژه ای به بررسی مشکلات، معضلات و شرایط مدیریتی موجود در پتروشیمی بندر امام بپردازد.
به گزارش پایگاه خبری فریادگر، در فراخوان نشریه تخصصی "عصر کیمیاگری" آمده است : پتروشیمی بندر امام بزرگ ترین مجتمع پتروشیمی خاورمیانه، یکی از قدیمی ترین و مهمترین مجتمع های پتروشیمی در ایران با حدود چهار دهه قدمت است که نقش مهمی در تولید و صادرات محصولات پتروشیمی ایفا می کند. اما خیلی ها معتقدند طی سه سال گذشته مخصوصا از زمان روی کار آمدن مدیریت جدید، این مجتمع شاهد بروز معضلات و مشکلات متعددی در بخش های مختلف اعم از کاهش تولید و صادرات، افزایش حوادث و مهاجرت مدیران و کارشناسن زبده و مجرب آن بوده است مواردی که مشخصا نمود بارزی از سوء مدیریت در این شرکت است. حوادث متعدد در پتروشیمی بندر امام که منجر به کشته و زخمی شدن تعدادی از کارکنان مجتمع شده، انتصابات بی ضابطه، بلا تکلیفی برخی از معاونتها و مدیریتهای مهم مجتمع که بعضا بیش از یک سال بدون مدیر اداره می شوند، و مهمتر از همه، کاهش محسوس آمار تولید و صادرات در مجتمع پتروشیمی بندرامام از مهمترین معضلات و مشکلات این شرکت از زمان روی کار آمدن مدیریت جدید این شرکت بوده است. نشریه تخصصی "عصر کیمیاگری" برای عمل به رسالت مطبوعاتی خود برای اطلاع رسانی در مورد معضلات یکی از مهمترین مجتمع های پتروشیمی کشور، مجموعه گزارشهایی را آماده نموده و قصد دارد برای اطلاع مسئولان عالی وزارت نفت و دیگر مدیران ارشد کشور، آنها را منتشر نماید.
به منظور تکمیل اطلاعات موجود در این زمینه، از کلیه کارکنان و فعالان مجتمع پتروشیمی بندر امام که با دلسوزی و نگرانی، شرایط موجود را مشاهده کرده و تاب می آورند و صدای اعتراض آنها به گوش کسی نمی رسد و سایر صاحب نظران دعوت می کنیم اطلاعات مستند خود در مورد مشکلات و معضلات مجتمع پتروشیمی بندر امام از جمله علل آتش سوزی و حوادث رخ داده به ویژه انفجار مربوط به حادثه تابستان سال گذشته، انتصابات بی ضابطه، عملکرد مدیریت و تعهد ایشان در قبال کارکنان و افت تولید در این مجتمع ها که به دلیل توقف تولید مکرر و بی سابقه رخ داده است، از طریق ای میل، تلفن یا نمابر به نشریه عصر کیمیاگری ارسال کنند . بدیهی است اطلاعات دریافتی پس از حصول اطمینان از صحت آن به صورت کاملا محرمانه تلقی شده، بدون ذکر نام مورد استفاده قرار خواهد گرفت. شماره تلفن نشریه عصر کیمیاگری ۷۷۵۳۷۸۷۰ و شماره نمابر آن ۷۷۶۰۶۴۴۰ اعلام شده است.
کد مطلب: 30356
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *


ر
United States
خدا خیرشان بدهد که به فکر این موضوع افتاده اند. سو مدیریت در پتروشیمی بندرامام بیداد می کند و آقای ... عین خیالش نیست،چون از مدیریت سر در نمی آورد