۰
شنبه ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۲ ساعت ۱۶:۰۲

یک فعال اصول‌گرا: حضور هاشمی معادلات ما را به هم زد

یک فعال سیاسی اصول‌گرا درباره وضعیت اردوگاه اصول‌گرایان بعد از ثبت نام انتخابات ریاست جمهوری گفت: در حال حاضر وضعیت اصولگرایان قابل پیش بینی نیست و باید تا بعد از اعلام نتیجه بررسی صلاحیت‌ها صبر کرد.
محمد کریمی اصفهانی در گفتگو با خبرنگار ایلنا با اشاره به اهمیت تبعیت از قانون در رقابت های انتخاباتی، اظهار داشت: تبعیت از قانون محاسن متعددی دارد از آن جمله این که آرامش در جامعه حاکم می‌شود و در سایه آرامش است که می‌توان انتظار حضور گسترده از مردم داشت و این زمینه سازی برای حضور گسترده مردم بسیار پر اهمیت است.

دبیر کل جامعه اسلامی اصناف و بازار ادامه داد: متاسفانه بعضی اوقات افرادی که داعیه خدمت به نظام را دارند با عدم تبعیت از قانون و در نتیجه بر هم زدن آرامش جامعه به نظام خیانت می‌کنند.

وی با ذکر اینکه حضور دولت و دولتی‌ها با توجه به عملکردشان باعث به هم خوردن آرامش جامعه می‌شود، عنوان کرد: در رسیدگی به صلاحیت ها باید به هر آنچه شورای نگهبان تصمیم گرفت احترام گذاشت و کسانی که عمداً یا سهواً در بررسی‌های شورای نگهبان مشکل آفرینی می کنند به اسلام خیانت کرده اند.

کریمی افزود: احمدی نژاد باید بداند که عملکردش در تاریخ خواهد ماند و مردم بارها مخالفت خود با این گونه اعمال را اعلام کرده اند و همه انتظار دارند افرادی که در انتخابات قصد رقابت دارند اول باید به قانون پایبند بوده، به تصمیمات شورای نگهبان احترام بگذارند و در صدد حاکم کردن آرامش بر جامعه باشند تا بتوانیم شاهد حضور پر شور مردم در انتخابات باشیم.

وی با اشاره به بحث تخریب رقبا در رقابت های انتخاباتی، گفت: تخریب نیز به نوعی ملتهب کردن فضای جامعه است و افراد باید بدانند در فضای ملتهب نمی شود تصمیمات درستی اتخاذ کرد.

این فعال سیاسی اصول گرا با بیان اینکه در جبهه اصول گرایان با تعدد کاندیدا مواجه هستیم، اظهار داشت: اگر در یک جناح چند کاندیدا باشد آرای آن شکسته خواهد شد و امکان توفیق برای آن طیف کم میشود.

وی با ذکر اینکه افراد همانطور که برای حضور احساس تکلیف می کنند برای کنار کشیدن هم احساس تکلیف کنند، تاکید کرد: در حال حاضر کشور علی رغم دارا بودن از امکانات بالقوه و فراوان با مشکلات عدیده ای روبرو ست و فردی باید بر مسند ریاست جمهوری بنشیند که بتواند در مسیر اصلاح امور قدم بردارد.

کریمی اصفهانی با بیان اینکه عملکرد دولت در این ۸ سال منجر به تخریب اقتصاد کشور شده، تصریح کرد: تحریم ها علت بخش کوچکی از مشکلات است و مدیریت دولت این بحران را رقم زده است بنابراین حل این بحران از عهده افراد عادی خارج است و حتما باید فرد شایسته و مقاومی مدیریت اجرایی کشور را به دست گیرد و این تنها در صورتی میسر است که آن فرد، تیم و برنامه کاری مشخصی را از هم اکنون داشته باشد.

دبیر کل جامعه اسلامی اصناف و بازار در مورد اینکه فرد مناسب برای احراز پست ریاست جمهوری کیست، عنوان کرد: ما می خواهیم فردی سر کار بیاید که بتواند مشکلات نظام را حل کند نه فردی که با نذر و نیاز و گریه بخواهد از مردم رای بگیرد.

وی افزود: انگار حرف‌های احمدی نژاد تمام شده که تصمیم گرفته است به گریه رو بیاورد حالا این گریه زمانی برای چاوز است و زمانی برای مشایی.

این فعال سیاسی اصول گرا درباره ورود هاشمی به عرصه انتخابات، تصریح کرد: حضور هاشمی بسیاری از معادلات را در مجموعه تمام جناح ها به هم ریخت و طبیعی است که باید به عنوان یک مبدا در مورد آن بحث شود و مصلحت نظام در نظر گرفته شود.

کریمی با اشاره به برخی تخریب هایی که علیه هاشمی اتفاق می افتد، گفت: گاهی تاییدها و تعریف هایی در رسانه ها مطرح می‌شود که بعد از آن تکذیب آنها منتشر می شود که به نظر من این نوعی تخریب است که مخالفان کاندیداها طراح آن هستند.
کد مطلب: 30432
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *