۰
يکشنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۲ ساعت ۱۷:۴۷

ملک‌زاده: به خودم نمره بیست می‌دهم

رئیس سازمان میراث فرهنگی از خبرنگار مهر خواست تا به عنوان یکی از خبرنگاران و رسانه های منتقد سازمان میراث فرهنگی به عملکرد خودش در چند ماهه اخیر نمره بدهد.
به گزارش مهر، محمدشریف ملک زاده در حاشیه همایش دستاوردهای میراث جهانی ایران که از پیش از ظهر یکشنبه در سالن همایش های صدا و سیما در حال برگزاری است در جمع خبرنگاران و در پاسخ به خبرنگاری درباره اینکه به عنوان یکی از مدیران دولت دهم چه نمره ای را در حوزه نقدپذیری به خودتان می دهید گفت: من نمره 20 را به خودم می دهم.
 
خبرنگاری سپس پرسید پس چطور است که به خودتان در حوزه نقدپذیری این نمره بالا را می دهید اما خبرنگاران منتقد و رسانه ها منتقد به همه برنامه های شما دعوت نمی شوند و به عنوان مثال در همین همایش دستاوردهای میراث جهانی به دلیل آنکه  گزارش های متعددی درباره میراث فرهنگی نوشته ام به این برنامه دعوت نشده ام و تنها پیگیری های خودم باعث شد که بالاخره به سالن همایش ورود پیدا کنم.
 
ملک زاده گفت: این موضوع را از طریق همکارانم در سازمان میراث فرهنگی و روابط عمومی پیگیری می کنم. من قلباً همه خبرنگاران را دوست دارم ولی اگر اخبار کذبی درباره سازمان میراث فرهنگی منتشر شود من شرمنده آنها می شوم.
 
وی گفت: شما بفرمایید که به عنوان یک خبرنگار و رسانه منتقد میراث فرهنگی چه نمره آی را به شخص من می دهد.
 
خبرنگار مهر گفت:  نمره 15 را به شما را در دوره ای که معاونت گردشگری را در دست داشتید می دهم.
 
ملک زاده گفت:  عملکردم را در چند ماهه اخیر به عنوان رئیس سازمان میراث فرهنگی چطور ارزیابی می کنید و به آن چه نمره ای می دهید.
 
در این هنگام خبرنگاری گفت: من نمره 14 را با وجود تمام انتقادهایی که به عملکردتان در این حوزه دارم می دهم.
 
ملک زاده گفت: دستتان درد نکند خدا را شکر.
 
ملک زاده در سخنرانی پیرامون همایش دستاوردهای میراث فرهنگی خطاب به همه رسانه ها گفته بود چرا نتوانسته ایم با وجود میراث جهانی زیادی که داریم آن را جایگزین نفت کنیم. این مشکل یک راهکار دارد که آن هم این است که رسانه ها و سایت ها به ما گیر ندهند و اخبار کذب منتشر نکنند.
کد مطلب: 30543
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *