۳
سه شنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۲ ساعت ۰۸:۴۷

نامه به شورای نگهبان برای رد صلاحیت هاشمی را با قاطعیت امضا کردم

نماینده مردم قزوین، آبیک و البرز در مجلس شورای اسلامی گفت: با قاطعیت و شجاعت نامه ۱۱۵ نماینده مجلس به شورای نگهبان مبنی بر بررسی دقیق صلاحیت‌های کاندیداهای یازدهمین دوره انتخابات ریاست‌ جمهوری و رد صلاحیت هاشمی را امضا کردم.
حجت‌الاسلام سیدمرتضی حسینی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قزوین اظهار داشت: با قاطعیت و بدون هیچ ترس و واهمه‌ای نامه تدوین شده ۱۱۵ نماینده مجلس شورای اسلامی به شورای نگهبان مبنی بر اینکه در بررسی دقیق کاندیداهای یازدهمین دوره انتخابات ریاست‌ جمهوری تحت تاثیر هیچ فشاری قرار نگیرند را امضا کردم.

وی با بیان اینکه کاندیداها به صورت آزادانه در یازدهمین دوره انتخابات ریاست‌ جمهوری شرکت کردند، ابراز داشت: برخی از این کاندیداها از عاملان فتنه ۸۸ بودند که باید شورای نگهبان آنان را طبق قانون رد صلاحیت کند.

نماینده مردم قزوین، آبیک و البرز در مجلس شورای اسلامی اشاره کرد: بنده در ردیف هفتاد و دومین نفر از امضاکنندگان نامه نمایندگان مجلس در بررسی دقیق صلاحیت‌های کاندیداهای یازدهمین دوره ریاست‌ جمهوری و رد صلاحیت هاشمی به شورای نگهبان بودم.

این مسئول اذعان داشت: نمایندگان مردم تاکستان و بویین‌‌زهرا در مجلس، رجب رحمانی و روح‌الله عباس‌پور نامه ۱۱۵ نماینده مجلس به شورای نگهبان مبنی بر بررسی دقیق صلاحیت‌های کاندیداهای یازدهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری و رد صلاحیت هاشمی را امضا کردند.

وی بیان کرد: از داوود محمدی نماینده مردم قزوین، آبیک و البرز در مجلس شورای اسلامی که این نامه را امضا کرده یا نه، اطلاعی ندارم و باید از ایشان سئوال کنم.

نماینده مردم قزوین، آبیک و البرز در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: در نامه‌ای که ۱۱۵ نفر از نمایندگان مجلس به شورای نگهبان امضا کردند مطالبی از جمله اینکه در رد صلاحیت‌های کاندیداهای یازدهمین دوره انتخابات ریاست‌ جمهوری از کسی نترسید و افرادی که در ایجاد فتنه ۸۸ دخیل بودند با صراحت و شجاعت آنان را رد صلاحیت کنید، نوشته شده است.
کد مطلب: 30719
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *