۰
چهارشنبه ۱ خرداد ۱۳۹۲ ساعت ۱۱:۳۹

به خاطر افشای مباحث دادگاه کهریزک، دادسرایی شدم

یکی از قضات متهم در پرونده کهریزک گفت: پرونده ام در خصوص افشای مباحث دادگاه به دادسرا ارجاع شده و من برای آخرین دفاعیات خود نیاز به دو جلسه صحبت دارم.
علی اکبر حیدری فر در پاسخ به پرسش مهر در خصوص ارجاع پرونده اش برای افشای اتفاقات دادگاه به دادسرا اظهار داشت: بله پرونده ام در این خصوص از سوی دادگاه به دادسرا ارجاع شده است. من فقط پاسخ آقای کامرانی را داده بودم.

وی افزود: آقای کامرانی اتفاقات دادگاه را افشا کرده و مدعی بود که مدیرکل سازمان زندان ها اعلام کرده بازداشتگاه کهریزک غیرقانونی است. در حالی که آقای سلیمانی مدیرکل زندان های استان تهران در جلسه دادگاه اعلام کرده بود بازداشتگاه قانونی بوده اما نظارتی بر روی آن انجام نمی شده است.

حیدری فر ادامه داد: ما با رئیس دادگاه توافق کرده بودیم اگر یکی از طرفین مصاحبه ای در خصوص اتفاقات دادگاه انجام دهد ما نیز ۵ دقیقه بعد در جواب مصاحبه خواهیم کرد. صحبت های آقای کامرانی نشر اکاذیب بود.

این متهم دادگاه کهریزک در پاسخ به پرسش دیگر مهر در خصوص دفاعیاتش نیز گفت: من بخشی از دفاعیه خود را در قالب لایحه به دادگاه تقدیم می کنم اما برای آخرین دفاع نیاز به دو جلسه صحبت دارم. تصور می کنم امروز دفاعیات آقای مرتضوی پایان یابد و نوبت به دفاعیات من برسد.

وی همچنین در خصوص اظهار شهود نیز گفت: ما از دادگاه درخواست کرده بودیم شهود مورد نظر ما را ارسال کند که دادگاه این موضوع را نپذیرفت.
کد مطلب: 30859
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *