۰
چهارشنبه ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۲ ساعت ۰۹:۴۶

متهم کهریزک تکذیب کرد

من از طرف روح الامینی حرفی نزده‌ام فرزند وی در اغتشاشات سال ۸۸ حضور داشته و عکس وی نیز روی سایت‌ها است.
متهم ردیف دوم که جلسه گذشته مدعی بود اظهارات شهود روح‌الامینی به دلیل اینکه خودشان از متهمان کهریزک هستند فاقد ارزش است امروز پیش از ورودبه دادگاه و در جمع خبرنگاران عنوان کرد: من هیچ وقت این حرف را نزدم.

به گزارش خبرگار ایلنا پنجمین دادگاه غیرعلنی متهمان کهریزک صبح امروز و با حضور مرتضوی و حیدری فر متهمان ردیف اول و دوم و همچنین اولیاء دم در حالی آغاز شد که حیدری فر متهم ردیف دوم پیش از ورود به دادگاه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: من جلسه گذشته دفاعیات خود را به همراه وکیلم عنوان کردم امروز نوبت دفاعیات آقای حداد است.

وی در پاسخ به این سوال که آیا حداد خود در این جلسه دادگاه حضور خواهد داشت گفت: اطلاعی ندارم ولی الالقاعده وی امروز نیز نخواهد آمد.

متهم ردیف دوم در پاسخ به سوال خبرنگاری مبنی بر اینکه جلسه گذشته روح الامینی در واکنش به اظهارات شما عنوان کرد: که مگر حیدری فر سخنگوی من و دستگاه قضایی نیز شده است اظهار داشت: من از طرف روح الامینی حرفی نزده‌ام فرزند وی در اغتشاشات سال ۸۸ حضور داشته و عکس وی نیز روی سایت‌ها است.

در ادامه خبرنگاری خطاب به حیدری فر گفت: شما جلسه گذشته عنوان کردید که شهود روح الامینی از متهمین کهریزک هستند و حق اظهارنظر ندارند که حیدری فر در تکذیب حرف‌های جلسه گذشته خود صراحتا گفت من هیچ وقت این حرف‌ها را نگفتم.
کد مطلب: 28890
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *