۰
يکشنبه ۵ خرداد ۱۳۹۲ ساعت ۱۶:۲۹
جلسه فوق‌العاده فراکسیون اصولگرایان برای انتخابات ریاست جمهوری

فرق زیادی بین جلیلی و اعضای ائتلاف سه گانه نیست

عضو فراکسیون اصولگرایان مجلس با اشاره به جلسه فوق العاده این فراکسیون در آینده نزدیک با موضوع انتخابات ریاست جمهوری گفت گزینه مورد حمایت فراکسیون اصول گرایان بین کاندیدهای ائتلاف پیشرفت و جلیلی خواهد بود.
علی علی لو، عضو فراکسیون اصولگرایان مجلس در گفتگو با خبرنگار پارلمانی مهر در خصوص جلسه این فراکسیون برای انتخابات ریاست جمهوری گفت: در جلسه امروز شورای مرکزی فراکسیون اصولگرایان در خصوص انتخابات هیات رئیسه بحث و گفتگو شد اما نتیجه ای حاصل نشد به همین خاطر این فراکسیون جلسه فوق العاده ای را به زودی در خصوص انتخابات ریاست جمهوری برگزار خواهد کرد.

وی با بیان اینکه این جلسه فوق العاده احتمالا در اواخر این هفته و یا ابتدای هفته آینده برگزار می شود گفت: در این جلسه به احتمال زیاد به یک جمع بندی خواهیم رسید.

عضو فراکسیون اصول گرایان مجلس گفت: با توجه به احتمال کناره گیری برخی چهره ها از صحنه انتخابات و همینطور نظر جامعتین و مشخص شدن نتیجه ائتلاف پیشرفت این فراکسیون منتظر است تا خروجی و نتیجه آنها مشخص شود تا بتواند بهتر تصمیم گیری کند.

نماینده مردم شبستر اظهار داشت: درخواست ما از ائتلاف پیشرفت و جامعتین این است که اگر زودتر تصمیم بگیرند، تصمیم برای فراکسیون ها و جهت گیری برای اعضا و مردم در انتخابات راحت تر خواهد بود.

وی با بیان اینکه احتمالا گزینه فراکسیون اصول گرایان بین کاندیدای ائتلاف پیشرفت و حتی جلیلی خواهد بود گفت فرق زیادی بین جلیلی و اعضای ائتلاف سه گانه نیست چرا که همه آنها اصول گرا، افرادی مصمم و با سابقه درخشان هستند.

علی لو افزود: انتظار ما این است که بررسی ها برای انتخاب کاندیدای اصول گرایان جامع باشد و گزینه مطلوب سریعتر انتخاب شود تا همه مردم و اصول گرایان از سردرگمی خارج شوند.
کد مطلب: 31371
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *