۰
جمعه ۲۷ مرداد ۱۳۹۱ ساعت ۱۲:۲۵
حاجي‌بابايي:

بيداري اسلامي مديون روز قدس است

وزير آموزش و پرورش با تاكيد بر اينكه سوريه پل ارتباطي جهان اسلامي با فلسطين و مقاومت است، گفت: تمامي مردم دنيا بخصوص طرفداران و حاميان مردم فلسطين بدانند كه استعمار و استكبار جهاني به دنبال تخريب سوريه اين پل ارتباطي جهان اسلام و فلسطين و مقاومت هستند.
 حميد رضا حاجي‌بابايي با حضور در راهپيمايي روز قدس گفت: آنهايي كه امروز به دنبال تخريب و از بين بردن دولت بشار اسد هستند مي‌خواهند پل ارتباطي جهان اسلام با فلسطين و مقاومت را خراب كنند ملت‌هاي بزرگ بدانند پشت سر اين توطئه بزرگ استعمار و استكبار و همراهان متحجرشان در منطقه هستند.

وي در ادامه با بيان اينكه روز قدس روز حضور مردم در كشورهاي مسلمان و غير مسلمان است، گفت: مردم دنيا با اعتقادات اسلام‌شان مي‌توانند معادلات جهاني را به هم زنند.

وزير آموزش و پرورش تاكيد كرد كه حضور گسترده مردم در تمام دنيا در روز جهاني قدس همت مسلمانان را براي مبارزه با استكبار جهاني نشان مي‌دهد.

حاجي‌بابايي با بيان اينكه فلسطين قطعه‌اي از اسلام است، گفت:‌ روز فلسطين يعني روز اسلام در بيداري اسلامي بسياري تاثيرگذار است؛ چرا كه بيداري اسلامي براساس روز قدس و روز قدس براساس انقلاب ايران به وجود آمده است تا روزي كه قدس وجود دارد بيداري اسلامي نيز زنده خواهد بود.

حاجي‌بابايي با تاكيد بر اينكه بيداري اسلامي مديون روز قدس است گفت كه روز مديون حركت انقلابي امام خميني (ره) و امروز رهبري‌هاي مقام معظم رهبري است.

وي در پايان تاكيد كرد كه روز قدس يكي از مصداق‌هاي بيداري اسلامي است كه اين بيداري مديون حركت‌هاي انقلاب اسلامي است.
کد مطلب: 3244
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *