۰
جمعه ۲۷ مرداد ۱۳۹۱ ساعت ۱۸:۰۶
رویانیان:

رئیس جمهور به مترو ورامین اهمیت ویژه ای قائل است

معاون رئیس جمهور در دیدار نماینده ولی فقیه در شهرستان ورامین از اهمیت ویژه رئیس جمهور به بحث متروی این شهرستان خبر داد.
 محمد رویانیان که برای سخنرانی در جمع راهپیمایان روز جهانی قدس به ورامین سفر کرده بود با حضور در بیت آیت‌الله سید مرتضی محمودی گلپایگانی امام جمعه و نماینده ولی فقیه در شهرستان ورامین با ایشان دیدار و گفت‌و‌گو کرد.

نماینده ولی فقیه در شهرستان ورامین در این دیدار با بیان پیشرفت‌های حاصل شده در شهرستان در سال‌های اخیر به بیان مطالبات عمده مردم شهرستان از دولت و دستگاه اجرایی کشور پرداختند.

آیت‌الله سید مرتضی محمودی گلپایگانی در ادامه رشادت‌های مردم ورامین در ۱۵ خرداد ۴۲ و پس از آن را مورد تقدیر قرار داد و افزود: ورامینی‌ها پرچم دفاع از مظلوم و حق‌مداری را بر اساس پیروی از مرجعیت و ولایت برافراشتند و درس آزادی و آزادگی به تمام جهانیان دادند.

محمد رویانیان در ادامه به راه‌اندازی باشگاه پرسپولیس ۱۵ خرداد در شهرستان ورامین به جای تیم آشیان گستران اشاره کرد و گفت: این تیم به امید خدا در لیگ دسته دوم کشور بازی خواهد کرد و با ارائه بازی‌های غیرتمندانه ارتقا می‌یابد.


معاون رئیس جمهور در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به بحث متروی ورامین عنوان کرد: رئیس جمهور اهمیت ویژه‌ای به مردم ورامین و نیز بحث متروی این شهرستان می‌دهند و همواره با دید مثبت به این امر نگاه می‌کردند.

سال‌ها وعده راه‌اندازی متروی ورامین به تهران داده شده و به تازگی نیز پروژه مذکور از راه آهن به شرکت قطار شهری (مترو) تهران واگذار شده است.

طی آخرین سفر رئیس جمهور به ورامین وی در جریان سخنرانی در جمع مردم شهرستان ورامین اظهار داشت: امیدوارم عملیات ساخت مترو برای ورامین و شهرهای اطراف در سال ۹۱ آغاز شود.
کد مطلب: 3275
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *