۱
دوشنبه ۲۰ خرداد ۱۳۹۲ ساعت ۱۰:۴۴

فرهاد مجیدی: من حامی عارف هستم

مجیدی در متن کوتاهی که در این شبکه اجتماعی منتشر کرده است، نوشت: «عده زیادی از دوستان می‌خواستن نظر بنده رو درمورد انتخابات پیش‌رو بدونن، بنده از حامیان آقای دکتر عارف هستم.»
ستاره محبوب استقلالی‌ها حمایت خود از دکتر محمدرضا عارف را علنی کرد. کاپیتان استقلال که این روزها در شبکه اجتماعی اینستاگرام فعال است، از طریق صفحه شخصی‌اش، از نماینده اصلاح‌طلب انتخابات ریاست‌جمهوری اعلام حمایت کرد.
اینستاگرام شبکه اجتماعی جدیدی است که به‌علت سهولت دسترسی به آن از طریق تلفن‌های همراه و امکانات مناسبی که برای به نمایش گذاشتن تصاویر دارد، با استقبال خوبی مواجه شده است و بسیاری از ستارگان دنیای موسیقی، سینما و ورزش نیز از آن بهره می‌برند. مجیدی در متن کوتاهی که در این شبکه اجتماعی منتشر کرده است، نوشت: «عده زیادی از دوستان می‌خواستن نظر بنده رو درمورد انتخابات پیش‌رو بدونن، بنده از حامیان آقای دکتر عارف هستم.» این برای نخستین‌بار است که فرهاد مجیدی حمایت علنی خود را از یک نامزد انتخاباتی اعلام می‌کند. پیش از این علی کریمی، ستاره محبوب پرسپولیسی‌ها که در سال گذشته در بیشتر نظرسنجی‌ها در کنار مجیدی، در جمع محبوب‌ترین بازیکنان فوتبال آسیا حاضر بود، موضع‌گیری انتخاباتی مشخصی داشت.
کریمی در نهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری در سال ۱۳۸۴ از مصطفی معین، نامزد اصلاح‌طلب حمایت کرده و در بعضی از همایش‌های انتخاباتی نیز حاضر شده بود.
کریمی در جریان انتخابات سال ۱۳۸۸ نیز با موضع‌گیری‌های نزدیک به جریان اصلاح‌طلبی به یکی از محبوب‌ترین چهره‌های ایران تبدیل شده بود.
کد مطلب: 33121
مرجع : روزنامه بهار
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *